در دو صحنه مدافعان استقلال روی ریباند نتوانستند توپ های سوم را از آن خود کنند و مانع از گلزنی مهدی طارمی و رامین رضائیان شوند. روی یک سانتر و ضد حمله هم تلاش های حنیف و مدافعان استقلال موثر واقع نشد تا آبی پوشان یکی از تلخ ترین شکست ها را در دربی متحمل شوند.

 

حنیف در دربی 82 به دنبال نمایش خوب و پیروزی استقلال بود و تلاش هم کرد اما مثلث تهاجمی پرسپولیس که در این فصل هر خط دفاعی را آزرده بود در این بازی آن قدر پرتوان کار کرد که چاره ای جزء تسلیم برای حنیف و استقلالی ها باقی نماند.

 

 

در یک صحنه هم حنیف بازیکن پرسپولیس را در آغوش گرفت تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. حنیف در این بازی البته درگیری های فیزیکی را نباخت و توپ های اول را روی هوا زد اما این برای مهار مهره های تهاجمی پرسپولیس و هم چنین برهم زدن نقشه های تهاجمی آنها کافی نبود.

 

 

البته همه نقصان استقلال را نمی توان در خط دفاع و مدافعان این تیم دید چرا که بار حملات روی دروازه این تیم خیلی زیاد بود و طبیعی بود در چند صحنه مدافعان استقلال از جمله حنیف مرتکب اشتباه شوند.

 

استقلال در یک سوم میانی و یک سوم تهاجمی اصلا خوب کار نکرد بطوریکه در جریان بازی توپ بیشتر روی دروازه استقلال در جریان بود و دیدید که مهدی رحمتی آماده هم چهار گل خورد که دو گل از این چهار گل روی دفع ناقص بود.