مظلومی برکنار می شود؟

تیم فوتبال استقلال روز گذشته مقابل پرسپولیس شکست بدی را تجربه کرد. بعد از این مسابقه بسیاری از هواداران عصبانی استقلال در ورزشگاه ماندند و شعارهایی را علیه سرمربی تیم سر دادند. بیرون از ورزشگاه نیز جو کاملا علیه پرویز مظلومی است. خیلی ها نحوه ارنج استقلال توسط مظلومی و تعویض های عجیب او را دلیل چنین شکستی می دانند.

 

زمزمه های برکناری مظلومی نیز از حالا شروع شده و خیلی ها اعتقاد دارند او خیلی زود باید استقلال را ترک کند. با این وجود هیات مدیره باشگاه استقلال از مظلومی حمایت می کند.

 

مقداد نجف نژاد، رییس هیات مدیره باشگاه استقلال درباره شرایط پیش آمده برای استقلال به "ورزش سه" می گوید: واقعیت این است استقلال دیروز هرگز بازی خوبی انجام نداد و در سوی دیگر میدان تیم پرسپولیس عالی کار کرد. ما دیروز بازی را باختیم و در یک رقابت میان دو تیم قدیمی فوتبال ایران، این مساله طبیعی است.

 

او صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: ما دربی را باختیم اما هنوز در کورس قهرمانی نیستیم. فراموش نکنید پارسال در حالی که همه تراکتورسازی یا نفت را قهرمان لیگ می دانستند، سپاهان جام را بالای سر برد. ما هم شانس زیادی برای قهرمانی داریم. فقط یکسری مسائل در تاکتیک تیم وجود دارد که مظلومی آنها را برطرف می کند و انشاءالله با موفقیت در دیدار های بعدی تیم را به قهرمانی می رساند. ما اکنون تنها تیمی هستیم که در دو جام ادعا داریم. این موفقیت کم نیست.

 

رییس مدیره استقلال با حمایت قاطعانه از پرویز مظلومی عنوان می کند: پرویز مظلومی سرمربی بزرگی است. فراموش نکنیم او قبلا 4 بار متوالی دربی را برد و نماد 4 را به استقلالی ها هدیه کرد. اینکه می گویند نماد 4 با بازی دیروز از استقلال گرفته شد، هم درست نیست. نماد 4 از بین نرفته و همچنان برای استقلال است. ما در هیات مدیره قاطعانه از مظلومی حمایت می کنیم و انشاءالله بتواند تیم را به سر منزل مقصود برساند.

 

شایعه برکناری مظلومی در شرایط ایجاد شده که او تا پایان فصل آینده با استقلال قرارداد دارد و در صورتی که مسئولان باشگاه خواهان جدایی اش باشند، باید غرامت سنگینی را پرداخت کنند.