تهدید برانکو کار خودش را کرد!

خیلی ها دوست دارند بدانند که برانکو بین دو نیمه و در رختکن چه چیزی به بازیکنانش گفت که آنها حتی ذره ای در لاک دفاعی خود فرو نرفتند و بازی را به ترس خود از گل خوردن نباختند. حال به نظر می رسد پرفسور پرسپولیسی ها به دو گل قانع نبوده است. 

برانکو ایوانکوویچ بین دو نیمه به بازیکنان جوان  خود می گوید: به ثمر رساندن دو گل کافی نیست. من بیشتر از اینها گل می خواهم و منتظر هستم تا در دقایق اول گل سوم را به ثمر برسانید.

و دیدیم که شاگردان برانکو چقدر از او حرف شنوی داشتند و دستورات او را انجام دادند تا دربی 82 به جشنی تبدیل شود که پرسپولیس میزبان آن بود. 

 البته تمام اینها دلیل نمی شود که برانکو و شاگردانش اهمیت سه امتیاز بازی با استقلال اهواز را نادیده بگیرند. برانکو همانطور که بین دو نیمه  بازیکنانش محترمانه تهدید کرد. امروز هم در تمرین این کار را انجام داد. او خطاب به بازیکنان گفت: دربی تمام شد و از امروز باید به فکر بازی با استقلال اهواز باشیم شب گذشته به اندازه کافی شادی کرده ایم و از این لحظه به بعد نبینم کسی خوشحالی کند. فقط تمرکز بالا از شما می خواهم تا بتوانیم سه امتیاز بازی با استقلال اهواز را هم به دست آوریم.