صادق ورمزیار  در خصوص شکست 4-2 تیم فوتبال استقلال مقابل پرسپولیس در دربی 82 اظهار داشت: به نظرم هم بازیکنان و هم کادر فنی قاطی کردند و تمرکز خود را از دست دادند. مظلومی ترکیب درستی را هم برای این بازی انتخاب نکرد که به نوعی از روی ترس بود.

وی ادامه داد: تیمی که شجاعانه عمل نمی‌کند به این مشکل دچار می‌شود. پرسپولیس به جای کمال کامیابی‌نیا که محروم بود، یک مهاجم در ترکیب قرار داد ولی استقلال از محمدرضا خرسندنیا که هفته‌ها است بازی نکرده و آرش برهانی که چندین هفته حتی در فهرست 18 نفره قرار نگرفته بود استفاده کرد.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: مظلومی به یک باره در چنین بازی مهمی از بازیکنانی استفاده کرد که کنار همدیگر قرار نگرفته بودند و نه از نظر روحی و روانی و نه از لحاظ بدنی آماده نبودند.

ورمزیار خاطرنشان کرد: استقلال در چیدمان اولیه خود هم اشتباه کرد. کادر فنی باید یعقوب کریمی که دریبل‌زن و سرعتی است و خطا می‌گیرد را از ابتدا در ترکیب قرار می‌داد. همچنین وقتی همه می‌دانستند هوا در روز برگزاری دربی، بارانی است، باید از پرو پچیچ قدبلند استفاده می‌شدد. بعد وقتی او به زمین رفت، چرا خسرو حیدری و آرش برهانی را از ترکیب بیرون کشیدند؟

وی افزود: اگر ترکیب اولیه درست بود، استقلال این بازی را می‌برد. پرسپولیس چَک اول را محکم زد. استقلال متأسفانه تیم را جمع و جور نکرد و بعد از گل‌هایی که خورد، گیج و منگ شد و بعد هم به کُما رفت.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: پرسپولیس مزد شجاعت برانکو را گرفت و استقلال چوب ترس و ترکیب اشتباه مظلومی را خورد. در دربی 82 کادر فنی در کنار زمین بیشتر از بازیکنان داخل میدان دویدند!