رامین رضاییان: نمی خواهم نمک روی زخم استقلالی ها بپاشم

رامین رضائیان درباره دربی 82 اظهار داشت: خوشحالم شب خوبی برای پرسپولیسی ها به وجود آمد. دیروز وقتی از استادیوم بیرون می آمدیم دیدیم که در خیابان ها چه خبر است. خود من تا بامداد صدای شادی هواداران را می شنیدم. خوشحالم که سهم اندکی در این اتفاق داشتم و امیدوارم در نهایت به هدف مان که قهرمانی پرسپولیس است برسیم. 

وی ادامه داد: این دومین دربی من بود. خوشحالم در دربی اول پاس گل دادم و در این مسابقه هم بازیکنان کمک کردند تا گل بزنم. البته قبلا سابقه گلزنی به استقلال داشتم اما این کجا و آن کجا. گل دیروز زمین تا آسمان با همه گل هایی که زده ام تفاوت داشت. 

مدافع پرسپولیس درباره اینکه در هفته های گذشته هواداران این تیم لقب دنی آلوز را به او داده بودند و در تمرین امروز او را کریستین رونالدو خطاب کردند و خودش کدام لقب را دوست دارد گفت: هرجور مردم دوست دارند من هم آن را دوست می دارم. به طور حتم آلوز و رونالدو خیلی بزرگتر از رامین رضائیان هستند و من به فوتبال آنها احترام می گذارم. با این وجود دوست دارم خودم باشم و رامین رضائیان به عنوان شخصیت مستقل مورد توجه قرار بگیرد.از هواداران پرسپولیس هم تشکر می کنم.

رضائیان درباره اینکه چرا در تمرین امروز پرسپولیس از نشان دادن عدد 4 خودداری کرد،  گفت: دل هواداران استقلال شکسته است. من نمی خواهم بیش از این آنها را ناراحت کنم و نباید بیش از این آنها را اذیت کنیم. به هر حال فوتبال است و برد و باخت دارد. دیروز روز پرسپولیس بود و ما بردیم. فکر می کنم همین کفایت می کند و نیازی نیست که من بخواهم نمک بر زخم آنها بپاشم.باید در فوتبال به هم احترام بگذاریم.