مظلومی امروز برکنار می شود؟

طرفداران تیم به درستی انگشت اتهام را به سوی سرمربی نشانه گرفته‌اند و تصمیمات نادرست او در دربی را عامل ناکامی در دربی می‌دانند. ادعایی که انصافاً تا حد زیادی هم درست است و مدیران باشگاه استقلال هم که خودشان به سهم خود مقصرند، اصلاً از وضعیت تیم راضی نیستند به همین خاطر بحث نتایج و ناکامی استقلال در جلسه فردای هیأت مدیره مطرح می‌شود.

 

مخالفان به حرف می‌آیند

مخالفان مظلومی در هیأت مدیره اصلاً کم نیستند. آنها حتی موقعی که استقلال صدرنشین بود هم از سبک بازی تیم ایراد می‌گرفتند چه رسد به حالا که همه چیز بر هم ریخته است. دو نفر از این مخالفان دیروز صبح در گفت‌وگو با هم تأکید داشتند که دلیل مخالفت آنها با مظلومی و اصرارشان بر اینکه کادرفنی باید عوض شود اصلاً احساسی نیست چون استقلال قبل از پرسپولیس هم طی 3 بازی، 6 امتیاز از دست داده و حالا نه تنها صدر را از دست داده بلکه حتی شاید سهمیه آسیایی هم نگیرد. این مدیران تأکید دارند بحث برکناری مظلومی باید همین فردا در جلسه هیأت مدیره مطرح شده و فرد دیگری جانشین او شود.

 

تقویت آخرین فرصت

در نقطه مقابل مخالفان عده‌ای هم هستند که برکناری مظلومی را همچون خودزنی می‌دانند و معتقدند در این برهه حساس عزل پرویز مظلومی به مراتب بیشتر از حفظ او به تیم ضربه می‌زند. این افراد مدعی‌اند که تیم با برکناری سرمربی به هم می‌خورد و بنابراین بهتر است به جای برکناری یک فرصت دیگر به عنوان مجال آخر به مظلومی داده و او را وادار کرد که زیربار پذیرش تقویت کادرفنی و جذب یک دستیار جدید برود. پیشنهادی که شاید سرمربی استقلال مجبور به پذیرش آن شود.