سیف اللهی درمورد کسب تساوی مقابل نفت تهران   گفت: ما می خو استیم سه امتیاز بازی را بگیریم باید می بردیم به خصوص اینکه بازی در زمین خودمان بود ولی از موقعیت هایمان خوب استفاده نکردیم و در نهایت به یک امتیاز رضایت دادیم در حال حاضر هم در رتبه دوم جدول قرار داریم و باید دوباره تلاش کنیم تا به صدر جدول برسیم و در آخر قهرمان شویم.

او درمورد خطای مشکوک به پنالتی که رویش انجام شد ادامه داد: به نظرم خطا پشت 18 قدم بود خطا که صد در صد بود اما فکر نمی کنم پنالتی بود.

این بازیکن درمورد دیدار هفته پیش رو با گسترش فولاد نظرش را اینگونه بیان کرد: به هرحال گسترش میزبان است وبازی سختی داریم. ولی فقط به برد فکر می کنیم باید امتیازی که در دیدار قبل از دست دادیم را جبران کنیم در صورت بردن در این بازی شانس قهرمانی ما زیاد می شود و بالعکس اگر ببازیم شانس قهرمانی مان پایین می آید.

سیف اللهی درپایان درمورد پرسپولیس که حالا جدی ترین رقیبشان برای قهرمانی است افزود: پرسپولیس بازی خیلی خوبی در دربی به نمایش گذاشت. البته استقلال هم خوب بود ولی فرق این دو تیم در این بود که پرسپولیس از موقعیت هایش استفاده کرد اما استقلال نه.من فکر می کنم چه آن هایی که در استادیوم بودند چه کسانی که از پای گیرنده ها تماشاگر بازی بودند لذت بردند جا دارد به هر دو تیم تبریک بگویم خیلی خوب بازی کردند. پرسپولیس ‌رقیب ما برای قهرمانی است هم ما و هم پرسپولیسی ها شانس زیادی برای قهرمانی داریم ، شرایط جدول بسیار حساس است چه برای تیم های بالای جدول چه پایین جدو خیلی حساس است باید جنگندگی مان بیشتر شود ما دوست داریم تیممان قهرمان شود و جام را از خوزستان تقدیم هادی نوروزی کنیم.