سیاوش بختیاری‌زاده در مورد تقابل تیمش با پرسپولیس، تیمی که استقلال را در دربی تهران شکست داد، اظهار داشت: «پرسپولیس در دربی عالی بازی کرد و یکی از دلایل عالی بازی کردن پرسپولیس ضعف استقلال بود. استقلال شیوه اشتباهی را برای بازی با پرسپولیس انتخاب کرد. به‌نظر من وقتی استقلال در دقیقه شش از پرسپولیس گل خورد، مظلومی باید تمامی تفکرات قبل از بازی را دور می‌ریخت. شما دیدید که پرسپولیس چگونه بر بازی مسلط بود و این درحالی است که فشار زیادی روی مظلومی ایجاد شده بود.»

 

وی افزود: «مظلومی و کمک‌هایش هرگز متوجه ضعف استقلال نشدند و همین باعث شد که پرسپولیس بر بازی مسلط شود. شما دیدید که پرسپولیس چقدر حمله کرد و می‌توانست گل‌های بیشتری بزند. این درست است که رحمتی اشتباهاتی داشت، ولی او فرصت‌های خوبی را از پرسپولیس گرفت.»

 

بختیاری‌زاده در پاسخ به این سؤال که خودش برای تقابل با پرسپولیس چه تدابیری را در نظر گرفته است، گفت: «ما در تمامی مسابقات دور برگشت نمایش خوبی داشتیم و مقابل تیم‌هایی مثل استقلال، ذوب‌آهن، سپاهان، ملوان، استقلال خوزستان و... بازی شایسته‌ای انجام دادیم. این جایگاه واقعی ما نیست و اگر روی جوان‌ها سرمایه‌گذاری می‌کردیم و داوری‌ها به ضررمان نبود شرایط بهتری داشتیم. پرسپولیس هم نقطه ضعف‌هایی دارد و ما این ضعف‌ها را در بازی روز جمعه به استقلالی‌ها نشان خواهیم داد.»

 

سرمربی استقلال اهواز عنوان کرد: «ما هیچ ترسی از تیم برانکو نداریم و می‌خواهیم در بازی روز جمعه برنده شویم. اکثر هواداران فوتبال در خوزستان استقلالی هستند. آنها بعد از شکست استقلال در دربی واقعاً ناراحت شدند و ما می‌خواهیم آبی‌های اهواز را با شکست دادن پرسپولیس خوشحال کنیم. هدف ما این است که پرسپولیس را ببریم تا به قهرمانی استقلال خوزستان کمک کنیم. من همیشه برای همه تیم‌های خوزستانی آرزوی موفقیت دارم.»