اوضاع ما از نفت تهران اسفناک تر است!

امیرحسین صادقی به "ورزش سه" گفت که مالک باشگاه پولش را برای باشگاه‌های دیگر خرج می‌کند و فقط به بازیکنان این تیم وعده می‌دهد.

فقط یک خسته نباشید گفتند

 

متاسفانه شرایط صبا اصلا خوب نیست، در نیم فصل اول تا رتبه چهارم جدول رده‌بندی بالا آمدیم و به جز یک نفر که به ما خسته نباشید گفت کسی را در باشگاه ندیدیم. زمانی که با این باشگاه قرارداد می‌بستیم، علی آقای دایی به ما قول داد که مطالباتمان پرداخت می‌شود و ما هم به عشق آقای دایی با این تیم قرارداد بستیم اما یک نفر الان حتی جواب ما را نمی‌دهد.

فقط به عشق علی دایی به صبا آمدیم

 

ما به عشق علی دایی تا حالا کوچکترین حرفی نزده‌ایم اما الان دیگر کارد  به استخوانمان رسیده است. آقایان فکر کرده‌اند اگر حرف نمی‌زنیم یعنی اوضاع تیم گل و بلبل است در حالی که دیگر کارد به استخوانمان رسیده است و ما حداقل امکانات را نداریم. با این شرایط فقط به عشق علی دایی است که داریم کار می‌کنیم وگرنه این تیم باید دو، سه ما پیش تعطیل می‌شد.

مالک هواپیمای زاگرس به ما هواپیما نمی‌دهد

 

اسپانسر باشگاه ما آقای موسوی مالک هواپیمایی زاگرس است و خنده‌دار است که بگویم ما در نیم فصل دوم اصلا با این شرکت هواپیمایی سفر نکرده‌ایم. آقایان قول‌هایش را به ما می‌دهند، پول‌هایشان را برای دوستانشان و باشگاه‌های دیگر خرج می‌کنند. پارسال که من در استقلال بودم، ما با هواپیمای زاگرس به صورت مجانی به عربستان سفر کردیم اما حالا که ایشان مالک باشگاه صبا است مجبور هستیم با هواپیماهای دیگر پرواز کنیم. این شرایط واقعا خنده‌دار است.

در هتل این آقا به ما اتاق نمی‌‌دهند

 

جالب است که بدانید آقای موسوی هتل داریوش را هم خریده است اما در بدترین شرایط به اردو می‌رویم. در نیم فصل ما در کیش اردو زدیم و به جای اینکه به یک تیم کامل 15 تا 20 اتاق بدهد، اردوی ما در 10  اتاق برگزار شد. بدترین اتاق‌های هتل داریوش در اختیار ما قرار گرفت و هر 4 بازیکن در یک اتاق حضور داشتند که این اتفاق در هیچ کجا نمی‌افتد.

هیات مدیره‌ای ندیده‌ام

 

در این یک سالی که در تیم صبا بازی می‌کنتم فقط شنیده‌ام که اسم یکی از اعضای هیات مدیره آقای ساعی است و دیگر کس دیگری را نمی‌شناسم. مگر این آقایان مالک باشگاه نیستند؟ پس چرا سر تمرین نمی‌آیند و حرفی نمی‌زنند که حداقل ما انگیزه بگیریم.

کمتر از 50درصد پول گرفته‌ایم

 

با 4 بازی دیگر لیگ تمام می‌شود و ما فقط 50درصد از پول‌هایمان را گرفته‌ایم و نکته جالب اینجاست که آقایان به روی خودشان هم نمی‌آورند. مالکان باشگاه قهر کرده‌اند و بازیکنان و کادرفنی را تنها گذاشته‌اند در حالی که پولشان را در جای دیگری خرج می‌کنند. من نمی‌دانم آنهایی که اول فصل قول دادند چرا الان سراغی از ما نمی‌گیرند.

اوضاع ما از نفت‌تهران اسفناک‌تر است

 

به خدا اوضاع ما از نفت‌تهران اسفناک‌تر است اما بچه‌های ما نجابت می‌کنند و حرفی نمی‌زنند. تنها حرفی که می‌زنند این است که اگر علی دایی نبود یک نفر حاضر نمی‌شد با صبا اول فصل قرارداد امضا کند. خیلی‌ها باور نمی‌کنند ولی دوستان علی دایی پول بازیکنانی که جذب صبا شدند را پرداخت کرده‌اند و فکر می‌کنم اگر علی دایی نبود هیچ بازیکنی حاضر نمی‌شد با صبا قرارداد امضا کند.

کلا دو پاداش گرفته‌ایم

 

خیلی جالب است برای تیمی که در نیم فصل اول تا رتبه چهارم جدول بالا آمده است، کلا دو پاداش گرفته باشد؛ یک پاداش را استانداری قم به ما داده است و یک پاداش دیگر را آقایان هیات مدیره از دستشان در رفته است و به ما پرداخته کرده‌اند. متاسفانه قبل از بازی با پرسپولیس من به آقای موسوی گفتم که به بازیکنان ما پاداش بدهید، ایشان گفتند می‌‌دهیم و من دیگر ندیدمشان واقعا این رفتار درست نیست.