مظلومی: چسبیده به نیمکت استقلال نیستم

پرویز مظلومی در ابتدای صحبت هایش در برنامه نود گفت: باز هم عذرخواهی می کنم از هواداران تیمم که باعث ناراحتی آنها شدیم. همه ما در تلاش بودیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و با برد از زمین خارج شویم. البته خوشحالیم که هر دو تیم از نظر تاکتیکی بازی خوبی برگزار کردیم.

وی ادامه داد: همیشه دوست داشتم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و بازی های پرگلی به نمایش بگذاریم. همیشه بازی خوبی برگزار کردیم و کسل کننده نباشیم. هیچ وقت به دنبال این نبودم که صفر صفر کنم و نبازم و یک کارنامه بدون شکست برای خودم درست کنم و این برای من رضایتبخش است. وقتی در دربی حساسیت بالایی است و در دقیقه 5 گل می خوریم. از تعریف و تمجیدهایی که از حریف شده بود و آنها روحیه بالایی داشتند. ما بعد از گل خوردن هم موقعیت های خوبی داشتیم و حتی یک پنالتی برای ما گرفته نشد. شاید سرنوشت این بازی تغییر می یافت. من حتی پنالتی روی آرش برهانی را هم می بینم. ضربه دوم را زمانی خوردیم که عادل شیحی را نیز از دست دادیم و البته یک بازیکن حریف هم اخراج نشد. خیلی سخت است که وقتی دو گل عقب می افتی و به بازی برگردی و البته ما در نیمه دوم بهتر بودیم.

مظلومی در رابطه با اینکه پرسپولیس برتر از آنها بود یا خیر گفت: در اینکه پرسپولیس خوب بازی کرد شکی نیست اما ما دست و پا بسته نبودیم و آنها از اشتباهات ما به بهترین شکل استفاده کرد. ما ضربه مهلکی در میانه زمین خوردیم. روی روزبه چشمی خیلی حساب کرده بودیم. ما قبل از اینکه روزبه را از دست دهیم دو برد و دو تساوی داشتیم. باشگاه تلاش کرد بازیکن در نیم فصل بگیرد اما نشد.

وی ادامه داد: من همان مجموعه ای هستم که چهار دربی را پشت سر هم بردم. من این شکست را با جان و دل قبول می کنم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه از تعویض خسرو حیدری راضی است یا خیر گفت: به یک جمع بندی در نیمکت رسیدیم که خسرو را تعویض کردیم. من تعویضم شخص دیگری بود. این تعویضی که کردم اصلا جواب نداد و اشتباه بود.

مظلومی در پایان درباره مشکلاتی که به وجود آمد و مجیدی نیز کنار گذاشته شده گفت: فرزاد مجیدی تلاش زیادی برای این تیم کرد. البته منصورخان پورحیدری است و سرپرست تیم اوست و کسی که بیاید به عنوان موقت است. به هرحال هواداران ما باید خویشتن دار باشند.

سرمربی استقلال در پایان درباره اینکه تغییری روی نیمکت این تیم به وجود خواهد آمد یا خیر گفت: در نیمکت فعلا تغییراتی نخواهیم داشت. من چسبیده به استقلال نیستم و هر وقت نیاز باشد آمدم وهر وقت نخواستند رفتم. در چهار هفته باقی مانده هنوز شانس قهرمانی داریم و در جام حذفی هم شانس داریم و فینالیست هستیم و در چهار بازی باقی مانده شانس داریم و نیاز به حمایت هواداران داریم.