بزرگترین منتقد استقلال هم از مظلومی حمایت کرد

حسن روشن درباره جلسه روز گذشته هیات مدیره استقلال و حمایت همه اعضا از پرویز مظلومی اظهار داشت: «هیات مدیره به خوبی می داند که امروز زمان مناسبی برای تغییرات نیست. یعنی هیچ کس در چنین شرایطی حاضر نمی شود استقلال را تا پایان فصل هدایت کند. ضمن اینکه خود مظلومی بهتر از هر کسی می داند که چطور باید این تیم را تا پایان فصل پیش ببرد.»

 

وی افزود: «این اتفاق که مظلومی سرمربی استقلال بشود در ابتدای فصل نباید رخ می داد. آن زمان هم من اعلام کردم که مربی خارجی برای استقلال در نظر گرفته شود. با یکی، دو گزینه هم صحبت کردیم اما در یک تصمیم شبانه قرار شد که مظلومی باشد. به این خاطر باید بگویم تصمیم دیروز هیات مدیره استقلال اولین تصمیم درست در این فصل بود. امیدوارم این اتفاق در نهایت منجر به اتفاقات خوبی بشود.»

 

بازیکن اسبق استقلال با اشاره به روزهای تلخی که هواداران این تیم پس از دربی 82 پشت سر می گذارند گفت: «به خدا نمی توانیم سرمان را در خیابان بلند کنیم. من با مترو در شهر تردد می کنم. آنهایی که پرسپولیسی هستند با دیدن من به شکلی که مثلا مرا نمی شناسند با کنار دستی شان شروع به کری خواندن می کنند. حسابی در این مدت توسری خورده ایم. جالب این که ما نه سر پیازیم نه ته پیاز. نیمی از استقلالی ها هنوز سر کار نمی روند.»

 

روشن با اشاره به سرپرستی فرزاد مجیدی در این مدت به ویژه در دربی گفت: «سرپرست یعنی محمود خوردبین که با آرامش روی نیمکت می نشیند. وقتی سایرین به خوردبین نگاه می کنند آنها هم آرامش می گیرند و هم جرات نمی کنند از جای خود بلند شوند. اما خدا می داند کنار نیمکت استقلال چه خبر بود. نقش اولش هم فرزاد مجیدی بود که اصلا در حد این کار نبود. با این همه امیدوارم حضور عبداللهی تا حدودی آرامش را به استقلال برگرداند که این هواداران بیشتر از این غصه نخورند. تیم هم نتیجه اش را آن چنان که می خواهد بگیرد.»

 

پیشکسوت استقلال درباره اینکه گفته می شود به عنوان مدیر اجرایی آکادمی تیم های پایه استقلال منصوب شده گفت: «مطمئنم افشارزاده از این موضوع خبر ندارد. به من گفتند مدیر اجرایی شده ای و عباس رضوی هم مدیر فنی. در صورتی که این را عباس رضوی باید به من اعلام می کرد. آکادمی یک رئیس دارد که همه اعضا را تعیین می کند.»

 

روشن اضافه کرد: «این چارت توسط عباس کردنوری نوشته شده که من آن را به این شکل قبول ندارم و به این شکل کار نمی کنم. رضوی اصلا نمی داند شرایط کار در ایران با سوئد چه تفاوت هایی دارد. او درباره دستمزدش از من سوال می کرد. در حالی که در ایران شرایط کاملا متفاوت است. باید این را بگویم مادامی که خود افشارزاده در این باره صحبتی با من انجام ندهد در آکادمی تیم های پایه استقلال به این شکل فعالیت نخواهم کرد.»