واکنش طاهری به حضور برانکو در تیم ملی

علی اکبر طاهری از اظهار نظر در مورد تمدید قرارداد چند بازیکن پرسپولیس خودداری کرد. وی همچنین تاکید کرد برانکو قراردادش را تمدید کرده و اجازه نمی دهیم او به تیم ملی برود. طاهری که در برنامه ورزش و مردم حضور پیدا کرده بود در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرد.

دعوت از علی پروین

دربی شرایط خاص خودش را دارد و به خاطر اینکه دو تیم شرایط خاصی در جدول داشتند برای برد وارد زمین شدند و همین امر کمک کرد به زیبا شدن بازی. برانکو برنامه های ویژه ای برای این دیدار داشت که یکی از آنها حضور علی پروین در تمرین و کنار بازیکنان بود. به همین خاطر ایشان را دعوت کردیم.

دلایل پیروزی بر استقلال

قبل از بازی هم گفته بودم که اگر در دقایق ابتدایی بازی گلی رد و بدل شود قطعا بازی پرگلی را شاهد خواهیم بود. مورد دیگر بحث روحی و روانی بود که بازیکنان ما در شرایط بسیار خوبی قرار داشتند. تیم ما ابتدای فصل شرایط خوبی نداشت اما رفته رفته خود را به بالای جدول نزدیک شدیم و حالا هم صدرنشین هستیم. ما مدام به بازیکنان گفتیم مراقب باشند که آنها را غرور نگیرد. ما چهار بازی دیگر پیش رو داریم که باید با تمام توان بازی کنیم و اگر خدا بخواهد قهرمانی را تقدیم هواداران کنیم.

به تاج نامه زدیم

به خاطر شرایط حساسی که وجود دارد به آقای تاج نامه زدیم که بازی ما در ورزشگاه غدیر برگزار شود. متاسفانه ورود تیم ما به اهواز با مشکلاتی مواجه شد. برای بازی ما هنوز ورزشگاه تختی در نظر گرفته شده است که گنجایش کمی دارد و تنها هزار نفر برای هواداران ما در نظر گرفته اند.

ابتدای فصل مشکلات زیادی داشتیم

شرایط ما در ابتدای فصل سخت بود. یکی اینکه مشکلات مالی داشتیم و همین کار ما را سخت می کرد. دوم اینکه به خاطر اتفاقات غیرقابل پیش بینی اوضاع روانی تیم هم خوب نبود. با این حال با مدیریت برانکو و تلاش هیات مدیره توانستیم این مشکلات را حل کنیم و به وضعیت خوبی برسیم. ضمن اینکه با حمایت حامی مالی توانستیم مشکلات مالی بازیکنان را هم حل کردیم.

قرارداد برانکو امضا شده است

از مدتها پیش این برنامه را داشتیم که با نگاهی بلند مدت تیم را به سمت باشگاه پیش ببریم. به همین خاطر تصمیم گرفتیم که با اعضای هیات مدیره مشورت کنیم و قرارداد برانکو را تمدید کنیم. الان این اتفاق افتاده است و برانکو قراردادش را به مدت دو سال دیگر با پرسپولیس تمدید کرده است. در عمان این فرصت پیش آمد که ما با برانکو گفتگوی مفصلی داشته باشیم و در بازگشت هم قرارداد را نهایی کردیم.

برانکو به تیم ملی نمی رود

طاهری در پاسخ به این پرسش که آیا برانکو به تیم ملی می رود گفت: ما ایشان را برای تیم پرسپولیس خواسته ایم و قطعا برای دو سال آینده برنامه های ما با برانکو پیش خواهد رفت. بنابراین وقتی برانکو در پرسپولیس باشد به تیم ملی نخواهد رفت.

تمدید قرارداد چند پرسپولیسی

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد تمام شدن قرارداد چند بازیکن پرسپولیس در پایان فصل و احتمال تمدید آنها گفت: با توجه به اینکه برانکو دو سال دیگر هم هست خودش در مورد بازیکنان و تمدید قرارداد آنها تصمیم می گیرد. با این حال فکر می کنیم که هنوز زود است که در این مورد صحبت کنیم. ان شالله به موقع در مورد تمدید قرارداد بازیکنان صحبت خواهیم کرد.

چهار بازی سخت پیش رو داریم

تیم ما برای رسیدن به عنوان قهرمانی چهار بازی سخت پیش رو دارد. هر بازی برای ما مثل یک بازی فینال است و امیدوارم هواداران در این بازیها ما را حمایت کنند تا بتوانیم قهرمان شویم و جام را به آنها و البته کاپیتان محبوب پرسپولیس مرحوم هادی نوروزی کنیم.