رجب‌زاده:جواب محکمی به عربستانی‌ها دادیم

مهدی رجب‌زاده در مورد برد مهم ذوب‌آهن مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: خدا را شکر که بازی خوبی انجام دادیم و جواب محکمی به جوسازی و حاشیه‌های عربستانی‌ها دادیم که در این مدت درست کرده بودند. در 10 دقیقه اول شروع خوبی نداشتیم، ولی در ادامه شرایط بهتر شد و توانستیم قبل از پایان نیمه اول گل بزنیم. در نیمه دوم هم فضای بیشتری برای حمله داشتیم و در نهایت به یک پیروزی خوب رسیدیم. عربستانی‌ها خیلی شلوغ کردند، ولی فکر می‌کنم ایرانی‌ها با برد ما و تراکتورسازی لذت بردند. البته دوست داشتیم سپاهان هم مقابل الاتحاد برنده شود.

وی با اشاره به پاس فوق‌العاده قاسم حدادی‌فر به پهلوان در صحنه گل اول ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: دادن این پاس‌ها در تخصص حدادی‌فر است. او واقعاً بازیکن تأثیرگذاری است. قاسم از این پاس‌ها قبلاً به من هم داده بود که منجر به گل می‌شد. خوشبختانه روی پاس قاسم یک گل مهم و تعیین‌کننده زدیم.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این پرسش که ترجیح می‌دهد در مرحله حذفی با کدام تیم روبه‌رو شوند، اظهار داشت: فعلاً چیزی قابل پیش‌بینی نیست و گروهی که با آن بازی خواهیم کرد، پیچیده است. همه تیم‌ها نزدیک هم هستند و مشخص نیست چه اتفاقاتی خواهد افتاد. با این حال بازی در زمین بی‌طرف مشکلات خاص خودش را دارد و مجموعه ذوب‌آهن بابت برخی از مسائل قطعاً دچار مشکل خواهد شد.

رجب‌زاده همچنین تصریح کرد: از لحاظ فوتبالی فرقی ندارد با کدام تیم ‌رو شویم، ولی با این شرایط بهتر است که به الاهلی عربستان نخوریم و امیدوارم این اتفاق نیفتد. ما دوست داریم مقابل هواداران خودمان در ورزشگاه فولادشهر بازی کنیم.