شرح بازی به گزارش ورزش سه :راه آهن مثل بازي نفت و شهرداري تبريز برتري خود را در لحظات پاياني از دست داد تا علي دايي با عصبانيت بر بخت بد خودش لعنت بفرستد. آنها ۸امتيازي شدند و قبل از پايان بازي ملوان ـ نفت به رده دهم رسيدند. فجرسپاسي هم ۹ امتيازي شد و تا رده ششم بالا رفت. تيم کلانتري بعد از باختهاي هفتههاي نخست در چند هفته اخير نتايج خوبي گرفته است. گرچه آنها در بازي امروز هيچ برنامه خاصي به جز دفاع و استفاده از ضربات ايستگاهي نداشتند و در کسب اين تساوي اندکي خوششانس بودند.

شرح گل‌ها:

۱۰(راه آهن): ارسال از جناح چپ علیرضا عباسفرد و ضربه فنی بهادر عبدی در داخل محوطه جریمه تبدیل به گل شد.

۱۱(فجر): پرتاب اوت توسط خالق شفیعی و ضربه سر مهرداد کریمیان به گل تساوی فجرسپاسی تبدیل شد.

بهترین بازیکن: گرچه این بازی بدون لحظه‌های تاکتیکی و در سطحی ضعیف برگزار شد اما شاید بهادر عبدی و حسین کعبی را بتوان به عنوان بازیکنان خوب این مسابقه انتخاب کرد.
اتفاق ویژه: علیرضا عباسفرد در پایان بازی به شدت با سیروس سنگچولی دروازه بان فجر درگیر شدو این دو با وساطت سایرین از هم جداشدند. نکته دیگر تشویق حمید استیلی در ورزشگاه راه آهن بود که اولین ضدحمله به دایی محسوب می شود!.

گل: عبدی(۵۷) برای راه آهن، کریمیان(۸۸)

ورزشگاه راه آهن، اکباتان

داور: محسن قهرمانی

اخطار: کعبی، عالیشاه، عباس‌فرد(راه آهن)

راه آهن: حسن رودباریان، میرهانی هاشمی، ابراهیم کریمی، ستار زارع، حسین کعبی، امید عالیشاه(۸۸ سعید چاه‌جویی)، حسین پاشایی، حسین کاظمی، مجید باجلان(۵۴ مجتبی شیری)، بهادر عبدی(۸۴ حامد نورمحمدی)، علیرضا عباسفرد

سرمربی: علی دایی

فجرسپاسی: سیروس سنگچولی، خالق شفیعی، مجید حیدری(۶۰محمدمهدی نظری)، علیرضا جلیلی، مهدی رجب‌زاده، رضا حقیقی، یونس شاکری، مهرداد کریمیان، محمدرضا پورمحمد(۷۶ عباس کاظمیان)، حمیدجوکار(۷۵ امین شجاعیان)، ایوب کلانتری

سرمربي: علياصغر کلانتري