قلعه نویی: اولادی اس ام اس زد حلالم کنید

امیر قلعه نویی  درباره روند تراکتورسازی در هفته های اخیر اظهار داشت: خوشحالم که مردم تبریز از اوضاع تیم شان رضایت دارند. ما بازی سختی را برابر الهلال داشتیم. آنها یکی از بهترین تیم های آسیایی هستند و البته جزو پولدارترین تیم های قاره هستند. بازی سختی را داشتیم اما به لطف خدا و اهل بیت توانسیتیم از پس این حریف برآییم و سبب شویم مردم خوشحال شوند.مردم بعد از بازی ما برابر تراکتورسازی در خیابان ها به شادی پرداختند و این برای من باارزش است. این روزها هم هر جایی که بنده را می بینند ابراز لطف دارند. ما در این بازی با علم به نقاط ضعف حریف مان به بازی رفتیم و معتقدم داور استرالیایی یک یار آنها راخراج نکرد و پنالتی ما را ندید که این از داور استرالیایی بعید بود.

وی درباره مشکلات تیمش در بحث تدارکات گفت: به هر حال مشکلاتی وجود دارد و بچه های ما خسته هستند اما مسئولان باشگاه تلاش کردند. فشردگی مسابقات روی تیم ما تاثیر گذاشته است. ما بازیکن تاثیر گذار خود سزار را بخاطر همین خستگی از دست دادیم. ما زمین تمرین خوبی نداریم و امکانات پروازی مان اندک است. مثلا برای بازی با ذوب آهن سه پرواز داشتیم و برای یک بازی داخلی گاهی باید تا چهار پرواز داشته باشیم.

قلعه نویی درباره پیش بینی اش از این روزهای تراکتورسازی اظهار داشت: ما اگر بدشانسی نمی آوردیم و انرژی مان در ابتدای فصل صرف کارهای یکسری افراد نیم شد الان خیلی بهتر بودیم اما به هرحال عزت و ذلت دست خداوند است. من می دانستم کار سختی را در این تیم خواهم داشت اما این هم نبود که بدون مطالعه بیایم. عوامل بیرونی انرژی زیادی از ما گرفتند.البته برخی از این آقایان هنوز هم دست بردار نیستند و حتی برای رسیدن به اهداف خود سراغ رییس سازمان لیگ رفته و علیه بنده به ایشان حرفهایی را زده اند اما باز هم تاکید می کنم که همه چیز دست آن بالایی است.

وی در پاسخ به این سوال که مخالفانش در تبریز به دنبال چه هستند گفت: من نمی دانم، باید از خودشان بپرسید که دنبال چه اهدافی هستند.البته هدف بزرگ شان ضربه زدن به تراکتورسازی است. ببینید، وقتی شما برای رضای خدا کار کنید مورد حمایت خود پروردگار خواهید بود. شاید درست نباشد که این بگویم اما خیلی ها هستند که از کنار ما نان می خورند و ما بخاطر دعای آنها موفق بوده ایم و البته جالب این است که عده ای هم از دشمنی با امیر قلعه نویی نان می خورند. پس خدا ما را دوست دارد که دشمنانمان هم از کنارمان نان می خورند.

سرمربی تراکتورسازی درباره احتمال قهرمانی تیمش در لیگ برتر بیان داشت: ما الان یک فینال در مشهد و برابر سیاه جامگان داریم. بنده بازی به بازی درباره لیگ صحبت می کنم و الان باید سعی کینم با دست پر از مشهد برگردیم.

قلعه نویی درباره این صحبت که؛ برخی می گویند چون قلعه نویی در این فصل اطراف خودش را خلوت کرد و تمرکز بیشتری روی کارش دارد موفق شده است گفت: این بحث ها نیست و تمام کسانی که در گذشته با من بودند عزیز بوده و زحمت می کشیدند. بحث خلوت شدن نیست و ما هم تمرکزمان همیشه روی کارمان بوده است.

سرمربی تیم تبریزی درباره مرحوم مهرداد اولادی نیز اظهار داشت: خدار رحمت کند مهرداد را . من او را به استقلال آوردم چون بازیکن توانمندی بود. حتی بازی های لیگ قهرمانان آسیا بازی کرد و یکی از نمایش های خوبش را همه به یاد دارند.متاسفانه برخی از ما ایرانی ها مرده پرست شده ایم و خیلی جاها که باید کمک کنیم خودمان را کنار می کشیم. من هنوز دو اس ام اس از مهرداد اولادی در تلفنم دارم. آخرین اس ام اس مهرداد چند وقت قبل بود که زده بود: حلالم کنید! ما باید حواس مان به این بچه ها باشد و هر جایی که می توانیم کمک شان کنیم. خود من طی این سالها بسیاری از این بچه ها را آوردم و سعی کردم کنار فوتبال نگه شان دارم؛ حالا بماند که بعضی از آنها فرتند علیه من مصاحبه کردند! شاید بد نیست بگویم که خیلی کارها در اصفهان و تبریز و تهران کردم تا بچه های جوان تیمم تحت مراقبت باشند. مثلا هر چهار نفر بازیکن مجرد تیم را به یک مربی می سپردم و می گفتم گهگاه بروند به خانه های آنها سر بزنند. در همین تبریز سال اولی که آمدم این کار را کردم. خیلی از کارهایی که در بیرون این فوتبال کرده ام در دلم نگه می دارم و هرگز نمی گویم چه کسانی آمدند و چه حرفهایی زدند و در مقابل من چکار کردم.

وی درباره مصاحبه اخیر یکی از بازیکنان اسبق استقلال علیه خودش گفت: هر وقت آقایان واضح حرف زدند و از من اسمی بردند من هم صحبت می کنم، البته نه با آنها بلکه برای روشن کردن ذهن مردم.. بالاخره اول باید بگویند منظورشان چه کسی بوده تا آنوقت اگر لازم من هم حرف بزنم. البته این کارها هم در امتداد جریان سازی های سال قبل است. 20، 30 سال دیگر مشخص می شود که عده ای در استقلال با امیر قلعه نویی چه کردند و چه ضربه ای به این تیم زدند.

قلعه نویی درپایان درباره شایعه حمایتش از یک گزینه ریاست فدراسیون فوتبال گفت: من فقط از ایران و فوتبال کشورم حمایت می کنم.البته هر سه نفر افرادی هستند که 20،30 سال در فوتبال بوده اند و تجارب مدیریتی دارند. امیدوارم هر کسی رییس فدراسیون فوتبال شد خدمت کند و در کارش موفق باشد.