قاسم حسن زاده مدیرعامل خونه به خونه در پاسخ به این سئوال که علی کریمی برای حضور به عنوان مشاور مدیرعامل این تیم لیگ برتری چه دستمزدی دریافت کرده است ، گفت: آقایان کریمی و میناومد از مفاخر فوتبال ایران هستند و حضورشان در خونه به خونه باعث افتخار ماست. اما ایشان بدون چشم داشت مالی به اینجا آمده اند و بدون اینکه قراردادی ببندند کنار ما هستند. رابطه ما رفاقتی و نزدیک است ، همانطور که هیئت مدیره محترم تیم ما هم برای کمک به فوتبال این خطه وارد گود شده اند.

 

حسن زاده می گوید: هدف ما از ورود به فوتبال رونق بوده و استفاده ما از افرادی مثل آقای کریمی هم همین است . بعد بازی پیکان صدها تماشاگر منتظر بودند علی کریمی به میان شان برود و با آنها حرف بزند و این برای ما باارزش است که چنین فرد محبوب و خوشنامی کنار ماست . پس بیایید به جای ایجاد شایعات بی اساس کمک کنیم که فوتبال این خطه از ایران به رشدی که شایسته اش هست برسد . ما یک منطقه با استعداد و ثروتمند با مردمی علاقه مند داریم و جای این استان در سطح اول فوتبال خالی است.

 

او درباره بازی خونه به خونه مقابل پاس هم می گوید: بازی خیلی سختی داریم ولی مطمئن هستم بچه ها مثل بازی پیکان تمام تلاش شان را می کنند . در بازی پیکان تیم واقعا عالی بود و اگر از موقعیت ها استفاده می کردیم فشار روی تیم کم می شد . با این حال با کادر فنی و بازیکنان با تجربه ای که داریم حتما به لیگ برتر صعود می کنیم چرا که این بازیکنان قرار گذاشته اند صعودشان را در کربلا  جشن بگیرند و این بزرگتر از هر انگیزه مادی است.

 

و اما حرف پایانی: من از مردم بابل و البته همه مازندران دعوت می کنم به پشتیبانی بیشتر تیمی که در نهایت متعلق به این خطه فوتبال خیز و ورزشدوست  ایران است.