چرا بنگر با شیث سر مزار اولادی درگیر شد؟

"جنجال بر سر مزار مهرداد اولادی؛ دو فوتبالیست با هم درگیر شدند"؛ این موضوع شب گذشته در فضای مجازی دست به دست چرخید تا دوستداران فوتبال کنجکاو شوند که چه کسانی و چرا با هم درگیر شدند.

 

ماجرا از این قرار بود که محسن بنگر که به عنوان کاپیتان و نماینده بازیکنان پرسپولیس در مجلس ترحیم زنده‌یاد مهرداد اولادی در قائمشهر حضور یافته بود پس از پایان مراسم به همراه تعدادی از بازیکنان قدیمی پرسپولیس از جمله جواد کاظمیان به گلزار شهدای قادیکلا رفت تا بر سر مزار مهرداد حضور یابد اما به محض رسیدن شیث رضایی را می بیند که بر سر مزار اولادی نشسته و اشک می‌ریزد.

 

 

* بین بنگر و شیث بر مزار مهرداد چه گذشت

شیث از دوستان قدیمی اولادی بود که علاوه بر آنکه سال ها در پرسپولیس با هم همبازی بودند رفاقت نزدیکی نیز با هم داشتند. از طرفی بنگر هم نه تنها هم استانی مهرداد بود بلکه رابطه نزدیکی با او داشت و حتی شنیده‌ایم که در گذشته تلاش کرده بود مهرداد را به پرسپولیس برگرداند که متأسفانه موفق به انجام این کار نشد. همه اینها باعث شده مرگ مهرداد شوک سنگینی را به رفقایش وارد کند و البته که کنار آمدن با آن دشوار است.

 

به هر ترتیب بنگر که گویا با دیدن شیث داغ دلش تازه شده بود به سمت او رفت و حسابی او را به باد انتقاد گرفت. حرف هایی هم بین دو طرف رد و بدل شد که جالب نیست.

 

ستاره بزرگتر پرسپولیس به شیث که فوتبالش را در همین پرسپولیس نابود کرده در جمع گفت: «جمع کن و برو، نمی خواهد اینجا بنشینی و گریه کنی. هر بلایی سر مهرداد آمده به خاطر تو است. تو که فوتبال خودت و مهرداد را نابود کردی.»

 

در واقع بنگر مدعی بود شیث به عنوان دوست صمیمی مهرداد باید نقش مثبت‌تری در زندگی او ایفا می‌کرد و نمی‌گذاشت مشکلات اینچنین بر مهرداد غلبه کند که او را از پای درآورد.

 

شیث هم که حال و روز خوبی نداشت به حرف‌های محسن واکنش نشان داد اما پیش از آنکه مشکل بالا بگیرد حاضرین طرفین را از هم جدا و شیث را از آرامگاه خارج کردند.

 

 

* لزوم درک موقعیت توسط بزرگان پرسپولیس

در حالی که همه از ایست قلبی ناگهانی این بازیکن 30 ساله پرسپولیس و استقلال شوکه هستند، بازپرس پرونده روی ابعاد مختلف این مرگ تلخ تحقیق می کند.

 

همبازی های سابقش مثل امیرحسین اصلانیان، این مرگ غم انگیز را ناشی از بحران روحی دانستند و خانواده مرحوم روزهایی دشوار را سپری می کنند. مهرزاد معدنچی و جواد کاظمیان، خیلی سربسته یکی از بازیکنان سابق پرسپولیس را مسبب بسیاری از مشکلات مهرداد می دانند. حاشیه هایی که این جوان با استعداد را از تکامل فوتبالش باز داشت. اینکه او به جای تبدیل شدن به سوپراستار، حالا اینچنین چهره در خاک فروکشیده است.

 

کاظمیان و معدنچی در روز خاکسپاری حاضر به روبرو شدن با این بازیکن قدیمی پرسپولیس نشدند. بازیکنی که روز گذشته، یکی از ستاره های تیم بدجوری از خجالتش در جمع درآمده است. او که خودش هم یک قربانی پول های بی رویه ای است که در فوتبال حرفه ای ایران به جوانانی می دهند که الفبای تبدیل شدن به سوپراستار را نمی دانند و باشگاه های شان، هیچ کار فرهنگی برای توسعه رفتار حرفه ای و اجتماعی شان انجام نمی دهند تا به یک باره استعدادهایی اینچنینی دچار بحران های روحی و جوزدگی نشوند.

 

 

* آشفتگی پس از غم از دست دادن مهرداد

حالا پیش از اینها چه بین بنگر و رضایی گذشته بود و یا محسن چه چیزهایی می دانست که با دیدن شیث اینچنین منقلب شده بود نمی‌دانیم و قصد کنکاش هم نداریم اما معتقدیم غم از دست دادن مهرداد خصوصا برای رفقای صمیمی‌اش آنقدر سنگین است که چنین واکنش هایی چندان دور از ذهن و غیر طبیعی نیست و البته امیدواریم هر چه که هست برای آرامش روح مهرداد زودتر خاتمه یابد که بی‌شک خود مهرداد هم با شناختی که از روحیات او داریم راضی به چنین اختلافاتی بین رفقایش نیست.