هواداران پرسپولیس بازیکنان خودشان را سنگ می زدند؟

علی‌اکبر طاهری در خصوص اتفاقات ورزشگاه تختی اهواز در زمان دیدار تیم‌های استقلال اهواز و پرسپولیس گفت: برایم جالب است که آقایان مصاحبه می‌کنند و می‌گویند هواداران پرسپولیس سنگ پرتاب کرد‌ه‌اند اما سؤال من این است که وقتی بازیکنان پرسپولیس وارد استادیوم شدند و قصد داشتند از اتوبوس پیاده شوند آیا باز هم هواداران پرسپولیس سنگ پرتاب کردند؟

وی ادامه داد: ما از هفته قبل نامه زدیم که بازی به جای ورزشگاه تختی در ورزشگاه غدیر انجام شود و حتی سازمان لیگ هم با این مسئله موافقت کرده بود. با این همه حرف من این است که آیا نمی‌شد مسیر 10 متری عبور بازیکنان پرسپولیس از اتوبوس تا رختکن تامین امنیت شود تا مشکلی برای بازیکنان پیش نیاید؟ این مسائل شک‌برانگیز است چرا که تامین امنیت کار سختی نیست.

سرپرست باشگاه پرسپولیس افزود: در بازی با تراکتورسازی یک نارنجک به زمین پرتاب شد اما ما را محروم کردند اما حالا که فیلم‌ها و تصاویر بازی اهواز منتشر شده و اگر همه آن را ببینند به نظر شما آبروی رفته بازمی‌گردد؟ متاسفانه اتفاقات بازی با تراکتورسازی را منتسب به ما کردند و می‌ترسم که مسائل اهواز را هم به ما ربط دهند. باید به این آقایان که این حرف‌ها را می‌زنند بگویم آیا هواداران ما در ورودی استادیوم سنگ می‌انداختند؟ باید قبول کنیم که هواداران پرسپولیس بازیکنان خودشان را با سنگ می‌زدند؟ به نظر من اتفاقاتی که رخ داده تعجب‌برانگیز است.

طاهری درباره وضعیت تیم در فاصله 3 هفته مانده به پایان لیگ و در حالی که این تیم صدرنشین است، گفت: به هر حال هفته‌های پایانی لیگ در این شرایط سختی‌ها و حساسیت‌های خاص خودش را دارد. از طرفی رقبای ما به ما نزدیک هستند و این موضوع کار را سخت‌تر هم کرده اما ما باید شرایط‌مان را حفظ کنیم و از هواداران می‌خواهم مانند گذشته از تیم حمایت کنند تا بازیکنان در این هفته‌های پایانی با روحیه بیشتری بازی‌ها را ادامه دهند و در نهایت بتوانیم قهرمان شویم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص پیشنهادهایی که از برخی شرکت‌های معتبر جهانی برای همکاری با باشگاه پرسپولیس به دست این باشگاه رسیده، افزود: این مسائل طبیعی است که ما مذاکراتی برای باشگاه داشته باشیم. شما ببینید تیم لسترسیتی سال گذشته کجا بود و الان کجاست. قطعا با توجه به شرایط این تیم از لحاظ بازاریابی و مارکتینگ استقبال بیشتری از لسترسیتی خواهد شد. برای پرسپولیس هم شرایط همینگونه است و برندهای خارجی و داخلی متعددی برای همکاری با ما اعلام حضور کردند که این مسئله در بخش اقتصادی بررسی خواهد شد. ما از چند ماه قبل این حرکت را آغاز کردیم و همانطور که می‌دانید با برندهای مختلفی در حال کار هستیم. قطعا دامنه کار ما بیشتر هم خواهد شد.

طاهری درباره اردوی پرسپولیس در خارج از کشور و اینکه از برخی کشورها به عنوان میزبان احتمالی سرخپوشان برای اردوی آماده‌سازی نام برده می‌شود، افزود: ما گزینه‌های مختلفی برای برگزاری اردو داریم. در اروپا چند پیشنهاد هست و در آسیا هم پیشنهاد داریم. از طرفی ما باید مسائل مالی‌مان را هم در نظر بگیریم. شما دیدید که برای برگزاری اردو در عمان ما حتی یک ریال هم هزینه نکردیم و باید این رویه را که برای اولین بار انجام شد را ادامه دهیم. قطعا با مشخص شدن همه چیز نام میزبان پرسپولیس برای برگزاری اردو را اعلام خواهیم کرد و زمان آن هم متعاقبا اعلام خواهد شد.