استقلال اصلاً به پرسپولیس نگاه نکند

استقلال فقط در یک صورت می‌توانست از توهم آن باخت ناراحت‌کننده خارج شود‌؛ فقط در صورتی که با یک برد پر گل پس از دربی کمی از به لحاظ روحی و روانی تقویت می‌شد.

این اتفاق برای استقلال رخ داد و خوشبختانه در دیدار با فولاد خوزستان‌؛ استقلال به همان تیمی تبدیل شد که همه دوستش داشتند. 

استقلال را هجومی‌تر و کم اشتباه‌تر از همیشه دیدیم. با ترکیبی که از ابتدا برای یک برد درست و حسابی بسته شده بود. همراه با بازیکنانی که یک پارچه آتش بودند و می‌خواستند نشان بدهند تیمی که به لحاظ «نفر» یکی از بهترین‌های همین لیگ است می‌تواند در هفته‌های واپسین از فاجعه‌ای که برایش رخ داده بود خودش را نجات بدهد.

فولاد خوزستان که البته یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های این فصل است فقط محو تماشای استقلالی‌ها بود و شاید هیچ حریفی بهتر از فولاد نمی‌توانست نصیب استقلال شود.

استقلال با این برد در جدول 48 امتیازی شده است‌؛ هم امتیاز با استقلال خوزستان و با3 امتیاز کمتر از پرسپولیس... این درست که استقلال 3 امتیاز کمتر از پرسپولیس دارد اما در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و بازی‌ها هم آنقدر سخت است که هر تیمی باید فقط به فکر خودش باشد.

به استقلال پیشنهاد می‌کنیم که اصلاً به بازی‌های پرسپولیس نگاه نکند. استقلال اگر سرش به کار خودش گرم باشد بدون‌شک نتایج بهتری می‌گیرد. مثلاً در همین هفته استقلال به مصاف سایپا می‌رود. استقلال بازی سختی در پیش دارد اما کار پرسپولیس هم مقابل نفت تهران آسان نیست.

استقلال اما به بازی‌های پرسپولیس نگاه نکند و همین راه را ادامه بدهد. تیمی که نترسد و با سیاست در هفته‌های واپسین لیگ ظاهر شود جام را مال خود خواهد کرد.

استقلال در دربی تهران ترسید. سیاست‌ورز هم نبود و با تفکری اشتباه وارد زمین شد. حاصل کار هم آن نتیجه بد بود که نصیب این تیم شد اما در هفته‌های پیش‌رو استقلال را باید تیم‌تر از همیشه ببینیم.

تیمی که توانست بعد از فاجعه دربی در بازی با فولاد خوزستان برای خود امید و انگیزه قهرمانی ایجاد کند.