می دانستم سپاهان به این روز می افتد!

رحمان احمدی پس از دیدار نفت و سپاهان در مورد اینکه گفته می‌شود نویدکیا در تصمیمات باشگاه سپاهان دخالت می‌کند، گفت: اصلا چنین چیزی نیست که محرم در کار فنی دخالت کند. او اگر صحبتی می‌کرد به خاطر شرایط تیم بود و من این مسائل را ندیدم. اگر حرفی زده از او خواستند که این کار را انجام دهد. هر چند مجوز کتبی نداشت اما شفاها از او می‌خواستند در برخی امور دخالت کند.

وی افزود: این اتفاقاتی که امروز افتاده برای الان نیست و از سال 93 استارت آن خورده بود. من همان زمان به محرم گفتم احساس و پیش‌بینی می‌کنم این اتفاق می‌افتد اما او قبول نکرد اما کاری کردند که تیم به این روز افتاد. هادی و محرم مشکلات را گفتند و راحت آن را کنار گذاشتند و دو بازی بعد هم رحمان احمدی را کنار می‌گذارند اما ما دلمان برای تیم می‌سوزد و فکر خودمان نیستیم.

احمدی گفت:‌مشکل مالی داریم و در بحران هستیم اما حال ما را هم نمی‌پرسند و هیچ حمایتی نمی‌شویم و این سنگین‌تر از بی‌پولی است که باعث افت روحی و روانی می‌شود و اگر مشکلات ادامه داشته باشد وضعیت همین است.

دروازه‌بان سپاهان در مورد بازی با نفت گفت:‌ بازی خوبی بود و هر دو تیم می‌توانستند برنده شوند. هرچند که سپاهان در زمانی گل زد که دیگر جای جبران نبود ضمن اینکه حق‌مان بود برنده این مسابقه شویم.