دایی: احتمال قهرمانی پرسپولیس زیاد است

علی دایی در نشست خبری پس از بازی برابر ذوب‌آهن گفت:

مساوی به دردمان نمی خورد.

بازی خیلی خوبی شاهد بودیم. به غیر از 15 دقیقه ابتدایی صاحب توپ و میدان بودیم و نتوانستیم بیشتر از یک گل بزنیم. بعد از گل ذوب آهن موقعیت های خوبی داشتیم که از دست دادیم. دو بازی است که ما لیاقت سه امتیاز داشتیم اما فقط به یک امتیاز و حقمان نرسیدیم. مساوی به درد هیچکدام از ما نمی خورد. تماشاگران از فوتبال هر دو تیم راضی بودند. ذوب جزء بهترین های ایران است و در آسیا نیز به راحتی صعود می کند اما بازیکنان ما امروز برتر بودند ولی به پیروزی نرسیدند.

داور سرعت بازی را گرفت

داوری که ما و ذوب آهن ناراضی بود باید بدانید چطور بود. در خیلی از صحنه ها مقابل سرعت بازی ما ایستاد. دو نفر روی هوا پریدند و خطای بیهوده گرفت. محمد قاضی با فاصله از دروازه بان بود اخطار گرفت ولی تبریزی به این شکل عمل کرد اما اخطار نگرفت. نباید برای میزبان بودند یک تیم اینطور برخورد کرد. داور به دفعات سرعت بازی ما را گرفت.

شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیش تر است

با توجه به نتایج امروز فقط سه تیم در کورس قهرمانی هستند و شانس پرسپولیس با توجه به بازی هایش بیشتر است و بعد استقلال تهران . استقلال خوشبختانه یا متاسفانه هفته آخر به ما می خورد. پرسپولیس راه راحت تری برای قهرمانی دارد.

می توانیم چهارم شویم

ما سه بازی دیگر داریم و تمام تلاشمان را برای پیروزی در هر سه بازی انجام می دهیم. دو بازی سخت در تبریز و اصفهان انجام دادیم که هر دو آسیایی هستند و با این همه امکانات و سرمایه در مقابل ما . در سه بازی پایانی می توانیم خودمان را به چهارم برسانیم و تمام.

به کسب سهمیه امیدواریم

باید با اختلاف چهار، پنج گل می بردیم تا بتوانیم بالاتر از آنها قرار بگیریم. با توجه به نتایج امروز اگر می بردیم به کسب سهمیه امیدوار می شدیم ولی هنوز امیدواریم چون نفت و تراکتور بازی های سختی دارند.

باید خیلی بیشتر حمایت می شد

بچه های ما دروغ نمی گویند و حقیقت را نمی گویند. پنجاه درصد ما 15 یا 20 درصد بقیه تیم ها است. بروید قراردادها و مشکلات ما را ببینید. تا پایان فصل کار می کنیم ولی بچه ها تحت فشار هستند ولی به غیر از حمایت کشوری مدیرعامل باشگاه حمایت زیادی از کسی نمی بینیم. مالک باشگاهی نمی بینم. روز اول صبا خیلی از مسائل بود که الان وقت حرف زدن راجع به آن نیست. صحبت هایی که کردیم عملی نشد و ما خداوکیلی سختی زیادی متحمل می شویم. با تمام سختی کار می کنیم. اگر همه مجموعه تیم همسو با هم باشند ولی وقتی آقای موسوی که قرار است به تیم کمک کند و دوست من است، ندیدم به فکر این تیم باشد. این تیم باید خیلی بهتر از این ها حمایت می شد.

جلسه ای با طاهری نداشته ایم

وکیل من با طاهری جلسه ای نداشته است. باشگاه پرسپولیس حدود 13 نامه رسمی ما از قسمت های مختلف مثل سازمان لیگ دریافت کرده ولی متاسفانه کسی جوابگو نیست. بالای 70-60  درصد قرارداد امسال بازیکنان پرسپولیس پرداخت شده اما قرارداد من را نمی دهند. این همه پیشکسوت پرسپولیس می گفتند عالیشاه، کفشگری، نوراللهی و طارمی چه کسی هستند که دایی آورده ولی حالا خیلی به این تیم کمک می کنند. کسانی که این صحبت را می کنند از جنس ما فوتبالی ها نیستند و خاک نخوردند. شکمشان پاره نشده و دست و پایشان نشکسته است. وقتی پشت این میز می نشیندند نمی دانند این ماندنی نیست. در تمام ادارات این مملکت همه باید به فکر خدمت کردن باشند.