استقلال را دست کم گرفتیم و پرپر شدیم

ساسان انصاری در مورد شکست فولاد مقابل استقلال گفت: در بازی با استقلال یک روز بسیار بد داشتیم، متأسفانه در فوتبال این اتفاقات پیش می‌آید. هیچ‌کدام از بازیکنان کیفیت لازم را نداشتیم و علی‌رغم تمرینات خوب و انگیزه‌ای که داشتیم، بازی به نحوی نبود که انتظارش را می‌کشیدیم.

وی افزود: استقلالی‌ها هم انگیزه بالایی داشتند و می‌خواستند شکست در دربی را به دست فراموشی بسپارند. آنها در 10 دقیقه اول دو گل زدند و در همان جا سرنوشت بازی رقم خورد.

هافبک فولاد در رابطه با اینکه آیا حریف را به خاطر باخت سنگین در دربی دست‌کم گرفته بودند، تصریح کرد: قبل از بازی هم گفته بودم استقلال تیم بسیار خطرناکی است و این مسئله را جایگاه آنها در جدول ثابت می‌کند. ما اصلا حریف را دست‌کم نگرفته بودیم، ولی خیلی پراشتباه ظاهر شدیم. اگر بازی را کنترل می‌کردیم این اتفاقات نمی‌افتاد، ولی دریافت دو گل زودهنگام همه چیز را بر هم زد.

انصاری در مورد اینکه فولاد امسال 3 بازی را به استقلال واگذار کرده است، اظهار داشت: این مسائل پیش می‌‌آید، سال قبل در دو دیدار رفت‌وبرگشت مقابل استقلال و پرسپولیس به پیروزی رسیدیم. امسال شرایط به شکلی رقم خورد که بازی‌هایمان را واگذار کردیم. به هر حال فوتبال همین است.

وی در مورد انتقادهایی که از دراگان اسکوچیچ بعد از این بازی مطرح شده و کمپینی علیه او در شبکه‌های مجازی تشکیل داده‌اند، گفت: ما در نیم‌فصل اول خوب نتیجه نگرفتیم، اما تیم در نیم‌فصل دوم جمع می‌شد. به هر حال هوادار برد می‌خواهد و وقتی شکستی حاصل می‌شود، انتقادها بالا می‌رود،‌البته ما در هفته‌های اخیر بسیار خوب بازی می‌کنیم و همان‌طور که می‌گویید این انتقادها مربوط به شبکه‌های مجازی است و هواداران از وضعیت تیم راضی هستند. هر کسی جای اسکوچیچ بود، ما در نیم‌فصل دوم نمی‌توانستیم این‌قدر خوب عمل کنیم. دوست ندارم در مورد فضای مجازی صحبت کنم، ولی باید بگویم که اسکوچیچ توانایی‌هایش را ثابت کرده است.

مهاجم فولاد تأکید کرد: اگر شکستی حاصل می‌شود، کل اعضای تیم در آن مقصر است. طی دو سالی که زیر نظر اسکوچیچ کار کردم، او یکی از فنی‌ترین مربیان بوده و واقعا خوشحالم که در کنار او حضور دارم.

انصاری در رابطه با دربی اهواز، تأکید کرد: استقلال اهواز یکی از تیم‌های خوب است که بازیکنان بسیار جوان و خوبی دارد. سیاوش بختیاری‌زاده مربی این تیم هم فردی دارای توانایی بالاست. شاید اگر فرد دیگری به جای بختیاری‌زاده هدایت این تیم را برعهده داشت، فولاد خیلی زودتر از اینها سقوط کرده بود. در کل بازی سختی داریم و امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی ارائه دهیم.

وی در پایان گفت: بار دیگر از مردم عذرخواهی می‌کنم؛ چراکه آنها از باخت ما مقابل استقلال ناراحت شدند، امیدوارم در ادامه فصل هم حمایت هواداران از ما ادامه داشته باشد.