محمد خرمگاه درباره شکست تیمش مقابل سپاهان عنوان می کند: فوتبال همین است. بعضی اوقات توپ های شما وارد دروازه نمی شود. البته تیم ما دیروز اصلا شرایط خوبی نداشت و بازی همیشگی مان را نتوانستیم انجام دهیم. هرچند که موقعیت هایی داشتیم و می توانستیم استفاده کنیم. با این وجود تیم سپاهان تیم قابل احترامی است و دیروز با وجود اینکه چندان خوب بازی نکرد اما توانست به برتری برسد.

 

او در ادامه به مشکلات مالی تیمش اشاره می کند: متاسفانه شرایط هرروز بدتر از دیروز می شود. ما کارمان را انجام می دهیم و کل اعضای تیم فقط برای حفظ آبروی خودشان تلاش می کنند. ما 7 ماه است هیچ چیز از باشگاه نگرفتیم و به غیر از آقایان میرشیبانی و ایرانیان فرد دیگری از مسئولان باشگاه را نمی بینیم. البته آنها هم شرایطی ندارند که به تمرینات و بازی ها بیایند. با این حال با مدیریت منصوریان کارمان را انجام می دهیم و با وجود اینکه از نظر روحی صفر هستیم اما صد درصد تلاشمان را برای موفقیت انجام می دهیم.

 

مربی نفت با اشاره به دیدار تیمش مقابل پرسپولیس بیان می کند: بازی پرسپولیس هم مثل سایر بازی ها است اما یک تفاوت دارد و آن هم اینکه ما در کورس سهمیه هستیم و پرسپولیس برای قهرمانی تلاش می کند. تیم ما شرایط فنی بدی ندارد و روی پنجشنبه قطعا برای پیروزی به میدان می رویم. شک نکنید دست خالی زمین بازی را ترک نمی کنم.

 

خرمگاه درباره ائتلاف استقلالی ها علیه پرسپولیس با همکاری منصوریان و مظلومی می گوید: ما استقلالی هستیم و طبیعتا دوست داریم نتیجه خوبی مقابل پرسپولیس بگیریم. اول از همه برد می خواهیم تا شرایط خودمان را بهتر کنیم و طبیعی است که نتیجه گیری نفت مقابل پرسپولیس به سود استقلال هم می شود. امیدوارم همه چیز دست به دست هم دهد تا با دست پر زمین را ترک کنیم.