ستارگانی که به پرسپولیس می آیند

لیست ورودی پرسپولیس تا حدودی مشخص است. یک دروازه‌بان ششدانگ که ملی‌پوش هم باشد. اولویت برانکو برای فصل آینده است و البته خروج لوبانوف. یک مدافع مرکزی که نامش شجاع خلیل‌زاده است در لیست برانکو به چشم می‌خورد. البته شجاع با سپاهان قرارداد دارد و بعید است رضایتنامه‌اش از سوی مسوولان این تیم صادر شود.

حسین کنعانی‌زادگان نیز پس از پایان خدمت سربازی از ملوان جدا می‌شود و به پرسپولیس برمی‌گردد تا یکی از مدافعان مرکزی تیم برانکو باشد. به همین دلیل دو تا سه مدافع میانی پرسپولیس در لیست خروج قرار می‌گیرند. رضا نورمحمدی و مایکل اومانیا قطعا در لیست خروج قرار می‌گیرند و برای فصل آینده جایی در تفکرات برانکو نخواهند داشت. برای دفاع راست و با توجه به بازگشت حسین ماهینی و حضور رامین رضاییان، بابک حاتمی در لیست خروج قرار می‌گیرد و باید دنبال باشگاه جدیدی باشد. در دفاع چپ اما محمد انصاری می‌ماند و وحید حیدریه نیز با توجه به آپشن زیر ۲۳ ساله بودنش در لیست فصل آینده برانکو قرار می‌گیرد. برانکو از هافبک‌های تیمش رضایت کامل دارد. کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، احمد نوراللهی و امید عالیشاه توانسته‌اند تا حدود بسیاری نظر برانکو را جلب کنند، پس همگی می‌مانند و فصل بعد نیز برای پرسپولیس به میدان می‌روند، مگر اینکه لژیونر شوند یا برای تمدید قرارداد با مسوولان باشگاه به توافق نرسند.

قرارداد میلاد کمندانی نیز به پایان می‌رسد اما با توجه به سن و سال او و اینکه سهمیه بزرگسال پرسپولیس را اشغال نمی‌کند این هافبک نیز در لیست برانکو قرار گرفته است. رضا خالقی‌فر اما قطعا جدا می‌شود چون برانکو نشان داده که اعتقادی به این بازیکن ندارد و او را برای فصل جدید هم نمی‌خواهد. در خط حمله، علی علیپور و مهدی طارمی را برانکو می‌خواهد اما در مورد بنگستون این مربی کروات هنوز به جمع‌بندی نرسیده. بنگستون مثل محسن بنگر، مهرداد کفشگری و سوشا مکانی در لیست انتظار قرار می‌گیرد تا پروسه جذب بازیکنان جدید به پایان برسد. اگر در پست این بازیکنان، نفرات مورد نظر برانکو جذب شدند که آنها جدا می‌شوند وگرنه می‌مانند و به فوتبال خود در پرسپولیس ادامه می‌دهند.