ستاره های که از تیم سرخپوشان می روند

تیم فوتبال تراکتورسازی در حال حاضر پر مهره‌ترین تیم ایران محسوب می‌شود اما این شرایط دوام زیادی نخواهد داشت چرا که در پایان لیگ برتر پانزدهم بسیاری از بازیکنان تراکتورسازی از این تیم جدا می‌شوند.

قرارداد چند تن از ستاره‌های این تیم در پایان فصل به اتمام می‌رسد. شجاع خلیل‌زاده، سعید آقایی، بختیار رحمانی، سینا عشوری، علی حمودی و دیگر بازیکنان سرباز پس از پایان فصل به باشگاه‌های تحت قرارداد خود برمی‌گردند.

بدین ترتیب تراکتورسازی به یکباره بازیکنان اصلی خود را از دست خواهد و این موضوع به یک نگرانی بزرگ بزرگ برای تیم اول شهر تبریز تبدیل شده است. از سوی دیگر شنیده می‌شود امیر قلعه‌نویی فهرستی از بازیکنان مورد نظر خود را به مدیران باشگاه تحویل داده است.

در این فهرست نام‌های بزرگی به چشم می‌خورند و باید دید سعید عباسی، مدیرعامل باشگاه و دیگر همکارانش می‌توانند بازیکنان مدنظر قلعه‌نویی را جذب کنند یا خیر. نکته مهم اینجاست که مجلس شورای اسلامی در حال بررسی طرحی است که از این پس هر باشگاهی بتواند از سهمیه بازیکنان سرباز استفاده کند.

این طرح در صورت تصویب بیش از همه به ضرر باشگاه تراکتورسازی خواهد بود که در سال‌های اخیر توانسته ستاره‌های زیادی را برای گذراندن خدمت سربازی به تبریز بکشاند.