پرسپولیس را می بریم تا تراکتور را قهرمان کنیم

مرتضی اسدی  در خصوص تساوی خانگی گسترش‌فولاد مقابل استقلال خوزستان در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لیگ‌برتر اظهار داشت: با توجه به اینکه در زمین خودمان مقابل استقلال‌خوزستان بازی کردیم، برای برد به میدان آمده بودیم و نیاز مبرمی هم به آن داشتیم.

وی ادامه داد: تلاش زیادی انجام دادیم و این بازی یکی از بهترین نمایش‌های ما بود. موقعیتی به حریف ندادیم و در مقابل توپ‌های زیادی روی دروازه استقلال‌خوزستان بردیم اما متأسفانه هر چه زدیم به در بسته خورد و به هدفمان که پیروزی بود نرسیدیم.

کاپیتان تیم فوتبال گسترش‌فولاد در مورد شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان تصریح کرد: به احتمال زیاد با توجه به این نتیجه شانس کسب سهمیه از بین رفت. البته قراردادهای ما طوری تنظیم شده که اگر جزو 8 تیم جدول لیگ نباشیم، جریمه خواهیم شد. این مسئله‌ای بوده که بچه‌های تیم آن را قبول کردند و همین انگیزه‌ای شده تا در بازی‌های باقی‌مانده تلاش بیشتری کنیم.

اسدی خاطرنشان کرد: در سا‌ل‌های گذشته وضعیت گسترش فولاد خوب نبود و در جایگاه خوبی در جدول قرار نداشت اما امسال شرایط به شکل دیگری بوده و تیم پیشرفت خوبی را با فراز کمالوند داشته و توانسته فوتبال قابل توجهی را به نمایش بگذارد.

وی درباره بازی‌های آینده گسترش‌فولاد و همچنین شانس‌های قهرمانی لیگ پانزدهم اظهار داشت: پرسپولیس با بردی که در بازی اخیرش کسب کرد، شانسش را برای قهرمانی بالا برد اما همانطور که برانکو هم گفته بود، دشوارترین بازی این تیم با ما است.

کاپیتان تیم فوتبال گسترش‌فولاد در پایان گفت: برانکو مربی فهیمی است که با دید فنی به مسائل نگاه می‌کند و صحبتی که درباره تیم ما انجام داده، نشان‌دهنده قدرت گسترش‌فولاد است. ما به دنبال این هستیم تا در بازی با پرسپولیس طوری ظاهر شویم که به موفقیت تراکتورسازی و شاید قهرمانی این تیم کمک کنیم.