سنگ تمامی که علی دایی برای پرسپولیس گذاشت

صبای قم با وجود اینکه در تکرار نتایج دور رفت در نیم‌فصل دوم موفق نبوده و از جمع تیم‌های بالای جدول دور شده است اما توانسته ترمز چند تیم مدعی قهرمانی را بکشد و با شکست ناپذیری برابر آنها، امید را در دل استقلال و پرسپولیس زنده نگه دارد تا بتوانند با خیال آسوده‌تری برای قهرمانی بجنگند.

 

به غیر از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس در هفته بیست و سوم، دایی در دور برگشت لیگ برتر تنها برابر نفت تهران نتیجه را واگذار کرد که البته در آن مقطع نفت مدعی قهرمانی محسوب نمی‌شد.

 

صبایِ دایی هفته بیست و سوم در قم، استقلال خوزستان که مدعی جدی قهرمانی محسوب می‌شد را متوقف کرد تا استقلال تهران با پیروزی برابر گسترش فولاد بتواند صدر جدول را از تیم عبدالله ویسی پس بگیرد و از سوی دیگر پرسپولیس هم فاصله 3 امتیازی‌اش را با آبی‌های خوزستان حفظ کند.

 

دایی و شاگردانش هفته گذشته لیگ کار بزرگی در تبریز انجام دادند و در حالی که تا دو دقیقه به پایان مسابقه از تراکتورسازی شکست خورده بودند موفق شدند یک گل به این تیم بزنند تا پرشورها تنها صاحب یک امتیاز شده و فاصله‌شان با پرسپولیس صدرنشین به عدد 6 برسد و نتوانند به یک امتیازی استقلال تهران برسند.

 

صبا و دایی دیروز هم مقابل ذوب‌آهن در بازی کردن برای پرسپولیس و استقلال سربلند بودند؛ آنها همانند دیدار تراکتورسازی یک بر صفر نیمه اول را واگذار کردند ولی در نهایت نماینده اصفهان را تنها صاحب یک امتیاز کردند تا این تیم را نیز تاحدود زیادی از قهرمانی دور کرده و شانس آنها را برای کسب سهمیه آسیایی و جدال با سرخابی‌ها در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ کمتر از همیشه کنند.

 

ضمنا می‌توان به این نتایج خوب صبا در نیم‌فصل دوم برابر مدعیان قهرمانی لیگ، عملکردشان در دور رفت را نیز اشاره کرد که موفق شدند تراکتورسازی را شکست دهند و استقلال خوزستان و ذوب‌آهن را متوقف کنند.