واکنش تند شیث به علت مرگ اولادی

در حاشیه مراسم ترحیم مهرداد اولادی، خبر درگیری محسن بنگر و شیث رضایی بر سر مزار او از همه بیشتر برجسته شد.

 

شیث که برخی از دوستان مهرداد بدون نام بردن مستقیم از او، اشاره داشتند که باعث نابودی اولادی شده، پاسخ تمام شایعات را داده است:

 

* خبر درگیری‌ات با بنگر بر سر مزار اولادی صحت دارد؟

- من دوست ندارم در مورد حرفی که واقعیت ندارد صحبت کنم. اگر می‌خواهید از این سوال‌ها بپرسید بهتر است خداحافظی کنیم، اگر سوال دیگری دارید که مربوط به این چیزها نیست جواب می‌دهم.

 

* ولی اینها شایعاتی است که مطرح شده. نمی‌خواهی از خودت دفاع کنی؟

- در مورد یک مشت اراجیف حرف بزنم؟ بنگر خودش هم مصاحبه کرده و همه‌چیز تکذیب شده است. خیلی‌ها مثل جواد کاظمیان آنجا بودند و وقتی اتفاقی نیفتاده، من باید چه جوابی بدهم؟ واقعا برای آنهایی که چنین شایعاتی را می‌سازند متاسفم و نمی‌دانم چه باید بگویم.

 

* حتی برخی گفته‌اند که تو باعث نابودی و مرگ اولادی شدی.

- بس کنید و از این حرف‌ها نزنید. مگر باید جواب ذهن مزخرف و منحرف دیگران را بدهم؟ من دوست صمیمی‌ام را از دست دادم و حالا باید این حرف‌ها را بشنوم؟ مرگ مهرداد چه ربطی به من داشت؟ هر آدمی در زندگی عقل و شعور دارد و مهرداد هم خیلی خوب همه‌چیز را می‌دانست. من چه کاری انجام دادم که بعضی‌ها به خودشان اجازه می‌دهند هر چه می‌خواهند بگویند؟! این شایعات برایم اهمیتی ندارد، خودم می‌دانم و خدای خودم.

 

* آیا این درست است که اولادی از ملوان اخراج شده بود؟

- خیر، این هم شایعه است. مهرداد از لیگ دسته اول پیشنهاد داشت ولی نمی‌خواست برود. او در نهایت به ملوان رفت و این اواخر هم برای درمان مصدومیت کمرش به تهران آمده بود و قرار بود به انزلی برگردد.

 

* آخرین‌بار چه زمانی با مهرداد حرف زدی؟

- یک شب قبل از آن اتفاق تلخ.

 

* ناراحت بود؟

- خیر، همه‌چیز خوب بود. او رفیق 14ساله‌ام بود و مثل غم هادی نوروزی، برای مهرداد هم سوختم. او هم مثل خیلی‌ها در فوتبال به حقش نرسید. از خدا می‌خواهم به خانواده اولادی صبر بدهد.