نکونام دستیار ایرانی کی‌روش در تیم ملی

کارلوس کی روش از سال قبل برای انتخاب یک دستیار ایرانی به تکاپو افتاد اما بنا به دلایلی این پروسه متوقف شد تا با صعود تیم ملی به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی بار دیگر موضوع دستیار ایرانی نقل محافل فوتبالی شود.

 

مخالفت با استعفای کی روش و قطعی بودن ادامه حضور او روی نیمکت تیم ملی باعث شد تا در چند روز گذشته انتخاب دستیار برای این مربی در دستور کار مسئولان فدراسیون و تیم ملی قرار بگیرد که در همین راستا رئیس فدراسیون از حضور احتمالی کاپیتان سابقتیم ملی در کادر دستیاران کی روش خبر داد .کفاشیان در همین ارتباط گفت:« صحبت‌های لازم با جواد نکونام انجام شده و در صورت خداحافظی این بازیکن نکونام به عنوان مربی به نیمکت تیم ملی اضافه می‌شود. در این خصوص توافقات لازم بین کی ‌روش با این بازیکن به عمل آمده است».

 

با این تفاسیر هیچ بعید نیست با اتمام قرارداد 4 ماهه نکونام با باشگاه العربی شاهد خداحافظی رسمی کاپیتان سابق تیم ملی با دنیای فوتبال و ورود او به عرصه مربیگری آن هم با دستیاری کارلوس کی روش در تیم ملی باشیم. نکونام که همواره رابطه نزدیکی با سرمربی تیم ملی داشته مسلما چنین فرصتی را برای کسب تجربه از دست نخواهد داد و نهایت استفاده را از آن خواهد برد.