حمدی نژاد: ما برای استقلال بازی نمی کنیم

وحید حمدی‌نژاد درباره دیدار مقابل پرسپولیس، شرایط مالی نفت تهران و ... صحبت‌ کرد.

پس از شکست مقابل سپاهان، شرایط نفت برای دیدار پنجشنبه مقابل پرسپولیس چطور است؟

بازی مقابل پرسپولیس و استقلال انگیزه‌های خودش را دارد. بازی‌های نفت پخش مستقیم نمی‌شود اما بازی کردن مقابل این دو تیم‌، شانس پخش مستقیم را به ما داده و انگیزه بازیکنان را بالا می‌برد. با این وجود، از لحاظ مالی خیلی اذیت شده‌ایم و هر چقدر هم صحبت کنیم، کم است. نرفتن ما به اردوی قبل بازی‌ها، باعث شده که مردم از شرایط نفت آگاهی داشته باشند. بچه‌ها برای حیثیت خودشان به میدان می‌روند اما در این شرایط که پولی نمی‌دهند، تنها مانده‌ایم. شرکت نفت و هیئت مدیره تیم را رها کرده‌اند و بازیکنان فقط برای حفظ آبروی‌شان بازی می‌کنند تا مردم نگویند درخشش سال گذشته نفت تنها یک جرقه بوده است. 

ظاهرا ناهار قبل بازی با سپاهان صدای بازیکنان را در آورده بود. این موضوع درست است؟

چندین بار پیش آمده که ناهار و شام درست و حسابی نخورده‌ایم. در یکی از بازی‌ها به ما تخم‌مرغ با نان بربری دادند! بزرگتر‌های تیم از جمله خودم، علیرضا عزتی، ایمان مبعلی و سیدجلال حسینی تیم را جمع و جور می‌کنیم.

این هفته برای بازی با پرسپولیس قرار است کجا بروید؟

فکر کنم باید یک گوشه‌ای بنشینیم و گل یا پوچ بازی کنیم! خدا را شکر می‌کنم تیم ما بزرگترهایی دارد که به بازیکنان جوان رسیدگی می‌کنند.

علیرضا منصوریان گفته با شکست پرسپولیس مسیر قهرمانی این تیم را ناهموار کرده تا راه قهرمانی استقلال را هموار شود.

اصلا چنین چیزی نیست. نمی‌دانم تا چقدر این حرف‌ها صحت دارد اما منصوریان روز گذشته در رختکن به ما گفت که برای خودمان مقابل پرسپولیس بازی خواهیم کرد. درست است که شانس قهرمانی نداریم اما برای کسب سهمیه، باید مقابل پرسپولیس امتیاز بگیریم. برای حفظ آبر‌وی‌مان بازی می‌کنیم نه استقلال. بازیکنان پرسپولیس و استقلال مقابل ما خشن بازی می‌کنند تا به هواداران نشان دهند که برای آنها به میدان می‌روند، اکنون ما بیاییم برای آنها بازی کنیم؟ اصلا چنین چیزی نیست و حفظ آبروی‌مان مهم‌تر از همه چیز است.