بهروز سلطانی  درباره دیدارهای باقیمانده پرسپولیس تا پایان لیگ برتر اظهار داشت: این سه دیدار برای پرسپولیس حکم سه فینال را دارد که البته بازی به بازی باید برای آنها برنامه ریزی کرد. تیم ما فردا با نفت بازی دارد. یک تیم جوان با چند ملی پوش که قطعا انگیزه های زیادی از بازی مقابل پرسپولیس خواهند داشت.

وی درباره اینکه نفتی ها وعده داده اند پرسپولیس را متوقف کنند گفت: این خیلی خوب است که تیم ها با انگیزه به میدان بیایند و مقابل رقبای خود بایستند اما انگیزه نفتی ها کجا انگیزه پرسپولیسی ها کجا. بازیکنان نفت به سرمربیگری منصوریان می خواهند ترمز پرسپولیس را بکشد در حالی که بازیکنان پرسپولیس استارت رسیدن به قهرمانی را از شش ماه پیش با قدرت زده اند و نتیجه اش هم صدرنشینی حال حاضر تیم پانزدهم ابتدای فصل است.

پیشکسوت پرسپولیس درباره غیبت رضائیان در جناح راست گفت: مشکلی از این نظر نیست. خوشبختانه برانکو ثابت کرده یک تیم یکدست چه درون زمین و چه روی نیمکت در اختیار دارد که به راحتی می تواند نفراتش را جایگزین کند. به احتمال زیاد فردا بابک حاتمی جایگزین رامین رضائیان می شود تا در جناح راست پرسپولیس با قدرت کار کند.

سلطانی درباره بخت قهرمانی پرسپولیس بیان داشت: فاصله سه امتیازی با استقلال های تهران و خوزستان تا اندازه ای برای تیم حاشیه امنیت به وجود آورده اما قطعا برانکو مربی نیست که اجازه بدهد شاگردانش تصور کنند همه چیز تمام شده است. چون ممکن است با یک مساوی یا یک باخت همه زحمات این شش ماه به هدر برود.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: برای رسیدن به قهرمانی یک تیم جسور و با انگیزه لازم است که خوشبختانه هر دوی این ویژگی ها در پرسپولیس دیده می شود. بازیکنان تیم به خودباوری کامل رسیده اند و به اعتقاد من هیچ مانعی نمی تواند باعث نرسیدن آنها به خواسته شان بشود. ضمن اینکه این بچه ها می خواهند جام قهرمانی را به خانواده اولادی و نوروزی تقدیم کنند.