خیلی خوشحالم که من هم پرسپولیسی شدم

فصل سخت در آغاز،به روزهای خوب رسیده و حالا هم پرسپولیس مدعی نخست قهرمانی است و هم محسن مسلمان جایگاه ویژه ای در تفکرات برانکو دارد.

مسلمان درباره موضوعات مختلف صحبت کرده است.

 

اوضاع پرسپولیس چطور است؟

 

خیلی خوشحالم امسال به پرسپولیس آمدم. تیم یکدست و یکدلی داریم. از بازی در پرسپولیس و این تیم راضی هستم. کار با برانکو هم برایم تجربه خوبی بود و  به من انگیزه داد که بتوانم پیشرفت کنم و به اینجا برسم.باید از برانکو تشکر کنم. همینطور بچه های تیم از جمله با تجربه هایی من نورمحمدی و بنگر که در این فصل خیلی به من کمک کردند.

 

بازی نفت را چطور می بینی؟

 

 دیدار با نفت شاید بازی حساسی به نظر بیاید ولی برای ما حساسیتی ندارد.یک شانس بزرگی که ما در این بازی داریم هواداران مان هستنند.من شک ندارم 120 هزار نفر برای این بازی به داخل استادیوم می آیند و ممکن است خیلی ها هم پشت در بمانند.ورزشگاه آزادی پنجشنبه پر از تماشاچی می شود و این یک پوئن مثبت برای ماست.

 

داستان پنالتی ها به کجا رسید؟همین بازی نفت اگر برای تان پنالتی بگیرند چه کسی می زند؟

 

مهدی طارمی خیلی پنالتی زن خوبی هست. ولی جری بن سون به نظرم چون بازیکن خارجی است زیاد تحت فشار نیست و به خاطر همین راحت و بدون دردسر پنالتی می زند.

بین منصوریان با پرسپولیسی ها هم کری افتاده است.تو برای نفتی کری نداری؟

 

من اصلا اهل کری خوانی در خارج از زمین نیستم. ترجیح می دهم در زمین بازی کنم تا اینکه بخواهم بیرون از زمین کری بخونم.

*به نظرت با این نمایشی که داشتی،تیم ملی نزدیک است؟

 

اگر یک روز دعوت شوم خوشحال می شوم ولی مربیگری سلیقه ای هست. شاید مربی تیم ملی در پست من بازیکنای بهتر دارد که دعوتم نمی کند. اصلا هم ایرادی نیست. من الان فقط به پرسپولیس فکر می کنم. ولی اگر دعوت شوم خیلی خوشحال خواهم شد.