اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست برابر نفت تهران در هفته بیست و هشتم لیگ برتر در شرایطی از ساعت ۱۱:۲۰ دقیقه در مجموعه درفشی فر آغاز شد که پرسپولیسی ها در این تمرین به بدنسازی پرداختنند. این تمرین به علت حضور علی اکبر طاهری با ۲۰ دقیقه تاخیر آغاز شد و حدود ۵۰ هواداری که روز سکوهای ورزشگاه درفشی فر حاضر بودند به تشویق بازیکنان پرداختند. این هواداران به صورت جداگانه بازیکنان را تشویق کردند و همچنین شعار قهرمانی سر دادند.

 لوکاماریچ که در جریان بازی روز گذشته سرخپوشان برابر نفت دچار مصدومیت جزئی شده بود، امروز حدود ۳۰ دقیقه دور زمین دوید و به رختکن رفت. میلاد کمندانی هم که دیگر مصدوم فوتبال پرسپولیس محسوب می شود، امروز تنها به صورت اختصاصی و دویدن دور زمین پرداختند. محسن مسلمان و بابک حاتمی هم امروز دقایقی دور زمین قدم زدند.

محسن بنگر هم امروز برای دقایقی داخل سالن تنها به وزنه زن پرداخت و چند دقیقه ای کنار زمین حاضر شد تا تمرین هم تیمی هایش را تماشا کند.

* علی اکبر طاهری هم دقایقی از کنار زمین نظاره گر تمرین امروز بازیکنان بود.

* اکثر زمان این تمرین به انجام کارهای بدنسازی اختصاص یافت.

* پرسپولیسی ها ابتدا زیر نظر مارکو به گرم کردن بدنهایشان پرداختند. دویدن های سرعتی و استقامتی دیگر برنامه ای بود که کادر فنی برای این تمرین در نظر گرفته بود. دروازه بانهای پرسپولیس هم از ابتدا زیر نظر ایگورپانادیچ تمریناتشان را انجام دادند.

* سپس بازیکنانی که روز گذشته برابر نفت در ترکیب اصلی سرخپوشان حضور داشتند پس از ۳۰ دقیقه بدنسازی به رختکن رفتند و سایر بازیکنان نیز به مرور کارهای تکنیکی و تاکتیکی پرداختند. حرکت از جناحین و شوت به دروازه از جمله کارهایی بود که کادر فنی برای سرخپوشان در نظر گرفته بود.

* رامین رضائیان تنها غایب تمرین امروز بود.

طبق نظر برانکو، تمرین پرسپولیس در روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل خواهد بود.