شکست روز گذشته تیم پرسپولیس مقابل نفت واکنش های متفاوتی را همراه داشت که غیر فوتبالی ها هم جزو آنها بودند. فرهاد ظریف لیبرو تیم ملی والیبال ایران تصویری از خود در ورزشگاه را منتشر کرد و در آن نوشت: " همیشه و همه جا در کنارت هستیم، چه ببری و چه ببازی دوستت داریم چون ما طرفداران واقعی هستیم." ظریف طرفدار دو آتیشه پرسپولیس است و او در گفت و گو با "ورزش سه" می گوید:

 

 

اکثرا برای بازی های پرسپولیس به ورزشگاه می روم

این اولین عکسی بود که منتشر کردم اما سومین بار بود که این فصل به ورزشگاه می روم. معمولا اگر تمرین نداشته باشیم و بازی ها در روزهای تعطیل باشد حتما برای دیدن بازی تیم محبوبم به ورزشگاه می روم. امسال بازی مقابل سایپا و نفت دور رفت را هم رفته بودم تا از نزدیک ببینم که متاسفانه بازی آخر چندان نتیجه خوب نبود که این تک نتیجه ها تاثیری روی هواداران پرسپولیس ندارد. ما طرفدار هستیم و با اینکه دوست داریم تیم قهرمان شود اما این موضوع ملاک شدت طرفداری ما نخواهد بود و همیشه از بازی لذت بردیم. من خودم از بچگی پرسپولیسی بوده ام و همیشه به همین اندازه تیم را دوست داشتم و از این برد و باخت ها زیاد دیدیم با این حال پرسپولیسی بودیم و خواهیم بود.

 

 

شاید برانکو پرسپولیس همان ولاسکو والیبال باشد

حضور یک مربی موثر در تیم را می شود در پرسپولیس امسال دید. خاصیت مربیان بزرگ این است که حواشی تیم های بزرگ را به حداقل می رساند و به تیم نظم می دهد. برانکو امسال از تمام ابزار خود بهترین استفاده را می کند و تیم، یک تیم واقعی شده است که همین موضوع یکی از مهمترین دلایل موفقیت های پرسپولیس بوده است. ولاسکو هم در بدو حضورش به نکات ریز و کلیدی خیلی اهمیت می داد و به باور بازیکنان توجه ویژه ای داشت. نمی خواهم این دو مربی را با هم مقایسه کنم چون شرایط کاملا متفاوت است اما شاید کاری که برانکو در پرسپولیس انجام داده است را بتوان از یک جنبه هایی با کار ولاسکو در ابتدای حضورش مقایسه کرد.

 

 

لیگ به طرز عجیبی نزدیک شد

با برد استقلال و شکست پرسپولیس شرایط 3 تیم بالای جدول به طرز عجیبی نزدیک شد و واقعا نمی توان قهرمان را حدس زد ولی طبیعتا هر طرفداری دوست دارد تیم مورد علاقه اش قهرمان شود که ما هم از این قاعده مستثنا نیستیم. برای همه تیم ها احترام قائل هستم و هر کس بهتر باشد قهرمان شود اما ما پرسپولیسی ها امسال از عملکرد تیم لذت بردیم و قهرمانی می تواند آن را تکمیل کند اما اگر هم نشد فدای سرشان.