به گزارش ایسنا، سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس يك روز پس از شكست در شهرآورد درباره اين موضوع كه چرا بازيكنان تيمش پس از خوردن گل اول از استقلال به بازي احساسي روي آوردند، گفت: ما در بازي ذوب آهن هم در دقيقه دو گل خورديم، اما خيلي منطقي بازي كرديم و بازي را در دست گرفتيم. به هر حال بازي با استقلال هميشه شرايط خاصي دارد و متاسفانه بازيكنان ما احساسي بودند.

استیلی درباره این موضوع که گفته می‌شود او برای بازی با استقلال از قلعه نویی مشورت گرفته، گفت: من برای بازی از خیلی‌ها مشورت گرفتم، اما قلعه نویی خودش یک استقلالی است و هیچ وقت به خودم اجازه نمی دهم که از یک استقلالی برای داربی مشورت بگیرم.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به این که برد و باخت‌ها در فوتبال تمام می‌شود و رفاقت‌ها باقی می ماند، گفت: علی پروین تقریبا بعد از دو هزار روز به تمرین پرسپولیس آمده بود و همچنین دیگر پیشکسوتان در هفته ای که گذشت ما را تنها نگذاشتند.

حميد استيلي كه با برنامه ۹۰ در ۹۰ صحبت ميكرد، با بيان اين كه استعفا نميدهم و به كار خودم در پرسپوليس ادامه خواهم داد، گفت: ماندن يا نماندن من به باشگاه مربوط است. من به عنوان يك مربي حرفهاي به كار خودم ادامه مي دهم و به كار خودم اعتقاد دارم. ۱۰۰ درصد ما در هفتههاي آينده نتيجه ميگيريم.