مهاجم استقلالی سایپا کم فروشی کرد تا تیم ببازد؟

میلاد میداودی در دیدار با استقلال نیمکت نشین بود با این حال هواداران استقلال پیش از شروع بازی برایش سنگ تمام گذاشتند و حسابی او را تشویق کردند. میلاد به سمت هواداران رفت و به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

بازی شروع شد و کادرفنی سایپا در دقیقه ۷۰ میلاد میداودی را به عنوان بازیکن ذخیره به میدان فرستاد. همه انتظار داشتند که میداودی مدافعان استقلال را آزار بدهد و حتی دروازه آبی پوشان را باز کند اما او در این مسابقه یکی دو فرصت ایده آل گلزنی را از دست داد.

در پایان بازی در رختکن ابراهیم صادقی کاپیتان تیم سایپا ظاهرا از میلاد به خاطر هدر دادن موقعیت های گلزنی انتقاد می کند و به او می گوید که تو می خواهی به استقلال بروی و برای همین اینگونه بازی می کنی!

یکی از اعضای کادرفنی سایپا در مورد این اتفاقات گفت: من از شدت ناراحتی دیرتر به رختکن رفتم زیرا آنقدر اعصابم به خاطر قضاوت داور بهم ریخته بود که حد نداشت. در مسیر رختکن هم چند نفری به من این مساله را گفتند که میداودی برای سایپا خوب بازی نکرد و فرصت های گلزنی را از دست داد. 

وی افزود: نمی توانم چنین چیزی را باور کنم. بعید می دانم بازیکن بخواهد آبرویش را برای یک تیم دیگر به حراج بگذارد. من خودم بازیکن بوده ام زمان ما از این حرف ها اصلا نبود.