بازی استقلال مقابل سایپا را می توان یکی از بازی های خوب این فصل این تیم به شمار آورد. بازی که در نهایت نیز سه گل در آن رد و بدل شد.

 

در این بازی کم نبودند بازیکنانی که در تیم استقلال خوش درخشیدند. سجاد شهباززاده یکی از خوب های استقلال بود که این روزها بیشتر به خلق موقعیت برای دیگران روی آورده تا گل زنی.

 

امید ابراهیمی هم مثل همیشه در این بازی خوش درخشید و نهمین گل این فصلش را نیز برای آبی پوشان به ثمر رساند و انتظاری که از او می رفت را برآورده نمود.

 

سید مهدی رحمتی هم علیرغم تک گلی که در این بازی خورد، یک سوپر واکنش دیگر از خود نشان داد تا مانع از دست رفتن پیروزی استقلال در این بازی شود. به نوعی می توان گفت که استقلالی ها صدر نشینی دوباره خود را مدیون این سوپر واکنش هستند.

 

اما در بین بازیکنان استقلال، یک بازیکن هم بود نه گل زد، نه مانع از به ثمر رسیدن یک گل مستقیم از سوی حریف شد و نه کاری کرد که خیلی به چشم آید. این بازیکن، کسی نبود جز فرشید اسماعیلی...

 

هافبک گچسارانی تیم استقلال حالا در غیاب روزبه چشمی، تبدیل به یک زوج مناسب برای امید ابراهیمی در مرکز خط میانی استقلال شده است.

 

اسماعیلی روز پنجشنبه هم دوندگی زیادی در مرکز زمین داشت و تقریبا همه توپ های سرگردان مقابل خط دفاعی استقلال را جمع کرد تا در شب خاطره انگیز استقلال، این بازیکن یکی از بهترین های استقلال در این میدان باشد.