نزاع برسرسالادتاپرتاب ظرف زیتون توسط کریمی

به گزارش خبرنگار سرويس ورزشيافكار پرسپوليسي ها كه پيش از آغاز اين بازي به شدت به برتري در اين ديدار اميدوار بودند در اردوي دو روزه خود در هتل اسپيناس با حوادثي دست و پنجه نرم كردند كه شايد عدم وجود يك مربي بزرگ براي جمع كردن اين حاشيه ها يكي از دلايل شكست برابر استقلال باشد.

درگیری لفظی علیرضا حقیقی و سامان آقازمانی در اردوی سرخ‌ها یکی از اتفاقات تلخ و حاشیه‌ای تیم پرسپولیس پیش از داربی بود. در حالی که تا پیش از آن پرسپولیسی‌ها تدارکات و برنامه‌ریزی‌‌های خوبی برای داربی هفتاد و یکم داشتند، درگیری لفظی حقیقی و آقازمانی در رستوران هتل اسپیناس باعثشد تا حاشیه‌هایی در این مورد به وجود آید.

آقازمانی که مشغول کشیدن سالاد بود، با شوخی‌های علیرضا حقیقی متوجه شد که البته چندان جالب نبود. بگو و مگوی حقیقی با آقازمانی و رفتار دروازه‌بان جوان پرسپولیس باعثشد تا آقازمانی قید سالاد را بزند و از میز فاصله بگیرد. صحبت‌های حقیقی و دلخوری آقازمانی باعثشد تا درگیری لفظی بین این دو بازیکن جوان به وجود آید و البته با دخالت علی کریمی به عنوان کاپیتان غائله ختم به خیر شد.

کریمی که در نزدیکی‌های میز سالاد بود وقتی متوجه جر و بحثبازیکنان جوان پرسپولیس شد خیلی زود به آنها نزدیک شد و دخالت کرد تا درگیری لفظی آنها بالا نگیرد.

کریمی که می‌دانست حساسیت‌های ناشی از داربی و جوانی بازیکنان پرسپولیس دلیل اصلی بروز این اتفاق‌ها است، خیلی زود با آنها به صحبت پرداخت و بازیکنان جوان پرسپولیس را در جریان حساسیت‌های بازی و اشتباهی که انجام داده بودند قرار داد. کریمی پس از صحبت با بازیکنان جوان پرسپولیس آنهارا سر میز شام برد تا حقیقی و آقازمانی به دلیل اتفاقی که افتاده بود، از همه بازیکنان و حاضران در اردوی پرسپولیس عذرخواهی کنند.

حقیقی و آقازمانی پس از حضور در میز شام، در گفت‌وگو با حمید استیلی از سرمربی این تیم به دلیل درگیری لفظی عذرخواهی کردند. استیلی که تا پیش از آن نام حقیقی و آقازمانی را برای خارج شدن از لیست پرسپولیس به کاشانی معرفی کرده بود، با دخالت علی کریمی و با اصرار بازیکنان پرسپولیس، حاضرشد تا این دو بازیکن را در لیست پرسپولیس داربی حفظ کند.

البته پس از بروز اين درگيري لفظي و اتفاق چهارشنبه شب اردوي پرسپوليس، حرف و حديثهاي جديدي نيز به گوش رسيد و به طور مثال حتي شايعه شد كه علي كريمي سرميز شام ظرف زيتون را توي صورت يكي از بازيكنان پرسپوليس كوبيده است!