بنا نیست من سرمربی سایپا شوم

ابراهیم صادقی  در خصوص شایعه مربیگری‌اش در سایپا که مجید جلالی در نشست خبری‌اش پس از بازی با استقلال آن را مطرح کرد، گفت: اصلاً بحث مربیگری من نبوده و نمی‌دانم این حواشی از کجا آمد. حواشی باشگاه ما امسال خیلی زیاد بود، در حالی که ما همیشه سایپا را بدون حاشیه می‌دیدیم.

وی درباره برکناری مجید جلالی گفت: در این خصوص نمی‌توانم اظهار نظر کنم، چون باید به تمرین برویم تا ببینیم چه اتفاقی افتاده است. در 16 سالی که در سایپا بودم، حدود 11 مربی داشتم و همیشه سعی کردم با تمام وجود در اختیار آنها باشم و به مربیانم اطمینان دادم که با تمام وجود به تیم کمک می‌کنم.

کاپیتان سایپا ادامه داد: این فصل را با هدف کسب سهمیه آغاز کردیم و شرایط‌مان هم خوب بود، اما در نیم فصل دوم شرایط خوب‌مان را از دست دادیم. در باشگاه سایپا کارهای بزرگی انجام شده و خواهش می‌کنم به جای پرداختن به حواشی کمی هم به مسائل فنی پرداخته شود.

صادقی در خصوص اینکه پس از برکناری جلالی تکلیف نیمکت سایپا در دو بازی باقیمانده چه خواهد شد، خاطرنشان کرد:  امیدوارم این دو بازی را با خوبی و خوشی بگذرانیم. ما یک بازی با استقلال اهواز داریم که این تیم سقوط کرده و شانسی در جدول ندارد، اما آنها جوان‌های خوبی در اختیار دارند. باید تلاش کنیم در این دو بازی امتیاز کسب کنیم تا جایگاه‌مان در جدول بهتر شود. در بازی آخر هم با نفت تهران شرایط حساس است. این تیم می‌تواند در جایگاه بهتری قرار بگیرد و شانس کسب سهمیه است، اما ما همانند بازی با استقلال و پرسپولیس که با تمام وجود بازی کردیم، مقابل نفت هم تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

وی درباره حاشیه‌ای که به وجود آمده و به میلاد میداودی اعلام کرده مقابل استقلال کم کاری کرده است، گفت: اینطور نیست و این یک تهمت است که به میلاد میداودی زدند. اصلاً چنین بحثی نبود و شاید کریستیانو رونالدو هم در یک بازی و از یک قدمی توپ را بیرون بزند، اما این دلیل نمی‌شود به یک بازیکن تهمت بزنیم. من هم به عنوان کاپیتان تیم ممکن است در زمین بازیکنی را راهنمایی کنم، سر آنها داد بزنم یا هر چیز دیگری، اما این حاشیه‌ای که درست کردند، صحت ندارد.