میلاد فخرالدینی را باید متحول‌شده‌ترین استقلالی تیم پرویز مظلومی در سه هفته اخیر رقابت‌های لیگ‌برتر دانست.

این مدافع که در نیم‌فصل نخست مهم‌ترین کارش گلزنی برابر نفت(هفته پنجم) بود در سه هفته اخیر برابر دو تیم سرشناس پرسپولیس و سایپا دو پنالتی گرفت و در تقابل با فولاد یک پاس گل تماشایی ارسال کرد تا نشان دهد شرایطش با نیم‌فصل نخست اختلاف فاحشی پیدا کرده است.

 

میلاد فصل قبل به سپاهان گل زد و در تقابل با سایپا و سپاهان به جاسم کرار و امید ابراهیمی پاس گل داد. البته این مدافع- هافبک در ایستگاه هفدهم لیگ‌14 از مدافعان استقلال‌صنعتی یک پنالتی گرفت تا تعداد حرکات موثرش در طول اولین فصل استقلالی شدنش به عدد4 برسد.

2پنالتی گرفت و یک پاس گل داد

مدافع سابق تراکتورسازی در نیم‌فصل نخست فصل جاری لیگ‌برتر مثل سال قبل فقط یک‌بار برابر نفت موفق به گلزنی شد و در 10دیدار دیگری که حضور داشت، نتوانست آنچنان که باید و شاید موثر باشد.

با تمام این اوصاف میلاد در ایستگاه26 نیم‌فصل دوم از محسن مسلمان(دقیقه88) پنالتی گرفت تا نقش موثری در کمرنگ‌‌تر شدن شکست سنگین استقلال برابر پرسپولیس داشته باشد.

فخرالدینی یک هفته بعد در دیدار برابر فولاد فقط به 12دقیقه زمان احتیاج داشت تا با پاس تماشایی‌اش بهنام برزای را به گل برساند.

این مدافع سپس در هفته بیست‌وهشتم- هوشمندانه- از علی قلی زاده سایپا پنالتی گرفت تا طی سه دیدار پی‌درپی هت‌تریک اثرگذاری در جمع آبی‌ها را به ثبت برساند.