پورحیدری: حنیف می تواند به جمع ما برگردد

منصور پورحیدری درباره برگزاری بازی گسترش و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام تبریز اظهار داشت: امروز وقتی شنیدم که حل برگزاری دیدار پرسپولیس و فولاد تغییر یافته است تعجب کردم. این مساله اصلا پذیرفتنی نیست و بنده همین امروز با افشارزاده صحبت کردم و خواستار این شدم که باشگاه این موضوع را پیگیری کند.

وی افزود: این تصمیمات عدالت را زیر سوال می برد. دلیلی ندارد که در دو هفته پایانی لیگ چنین تصمیماتی اتخاذ شود مگر استادیوم گسترش فولاد چه اشکالی دارد که این آقایان ناگهان چنین تصمیمی را گرفته اند مگر استقلال در همین ورزشگاه با گسترش بازی نکرد. این کارها غلط است و تعجب می کنم که چنین تصمیمی  گرفته شده است.

سرپرست استقلال در ادامه بیان داشت: اگر صحبت این است که گنجایش این ورزشگاه برای بازی پرسپولیس کم است پس چرا وقتی ما به تبریز رفتیم و بازی کردیم نگران استقبال زیاد از بازی نشدند؟ این اقدام با عدالت فوتبال همخوانی ندارد و ما به آن معترض هستیم. 

پورحیدری درباره آخرین وضعیت حنیف عمران زاده گفت: همه چیز به نظر مظلومی برمی گردد. بنده نظرات خود را گفته ام و معتقدم می توانیم به این بازیکن فرصت حضور در تمرینات را بدهیم.