عزم جزم برانکو برای مهار ستاره+عکس

برانکو تاکتیک تیم فوتبال پرسپولیس را در لیگ برتر پانزدهم به نوعی طراحی کرده که نیازی به آنالیز تک‌تک بازیکنان تیم حریف نداشته باشد. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در اغلب بازی‌ها روی تیم خود تمرکز کرده بود اما دیدار هفته بیست‌ونهم مقابل گسترش فولاد کاملا برای او متفاوت است.

تیم دوم شهر تبریز، دو بازیکن بسیار تکنیکی و خلاق دارد که در جدول ارزشمندترین بازیکنان فصل جزو 10 بازیکن برتر هستند. یکی از این دو بازیکن داریوش شجاعیان است که با بازی‌های خوب خود توانست نظر مثبت کارلوس کی‌روش را هم جلب کند. دیگر بازیکن هم محمد ابراهیمی است که در این فصل درخشش خیره‌کننده‌ای داشته و نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده مهدی طارمی در جدول گلزنان محسوب می‌شود.

این دو بازیکن اهل استان فارس بسیار تکنیکی و سرعتی هستند و می‌توانند خط دفاع نه‌چندان مطمئن پرسپولیس را آزار دهند و همین موضوع برانکو را به شدت نگران کرده است. به همین خاطر سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دنبال راه‌حلی برای مهار شجاعیان و ابراهیمی است.

در این فصل کمتر شاهد بودیم که برانکو برای مهار بازیکنان حریف، «یارِ مقابل» انتخاب کند اما قصد دارد برای بازی حساس و سرنوشت‌ساز مقابل گسترش فولاد چنین رویه‌ای را انتخاب کند. برانکو با احتیاط کامل وارد زمین خواهد شد تا هیچ امتیازی را در این دیدار از دست ندهد.

سرمربی پرسپولیس می‌داند که بازیکنان تیمش مخصوصا مدافعانش پتانسیل فراوانی برای اشتباه دارند. همان طور که این تیم در دیدار مقابل نفت به واسطه اشتباهات فاحش دروازه‌بان و مدافعان تیمش سه امتیاز حساس و در ادامه صدر جدول را از دست داد.

برانکو از تعطیلات خود استفاده نکرد و بیشتر وقت خود را در هتل گذراند. دلیل این موضوع هم آنالیز دقیق گسترش فولاد بوده تا بتواند بهترین ترکیب را روز یکشنبه در تبریز به میدان بفرستد.

برانکو قید تعطیلات را زد تا دو ستاره گسترش فولاد را آنالیز کند/ تغییر تاکتیک «پروفسور»