پروفسور با پرسپولیس تمدید نمی کند؟

با وجود صحبت‌هایی که علی‌اکبر طاهری انجام داده، برانکو ایوانکوویچ هنوز قرارداد خود را به صورت رسمی با باشگاه پرسپولیس تمدید نکرده است. تنها پیش‌قراردادی به صورت نمادین میان سرپرست باشگاه و سرمربی این تیم به امضا رسید تا خیال هواداران از حضور «پروفسور» محبوب در پرسپولیس راحت شود.

برانکو بازی مهم و سرنوشت‌ساز مقابل نفت را واگذار کرد تا از صدر جدول رده‌بندی به رتبه سوم سقوط کند. پرسپولیس دو بازی بسیار حساس دیگر هم پیش‌رو دارد که می‌تواند در آینده کاری برانکو تأثیرگذار باشد. شاگردان برانکو در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر باید در تبریز به مصاف گسترش فولاد بروند که یکی از فنی‌ترین تیم‌های ایران محسوب می‌شود.

گسترش فولاد دغدغه‌ای بابت سقوط ندارد و شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را هم از دست داده اما برای کمک به تیم همشهری خود یعنی تراکتورسازی برای کسب سهمیه، تلاش می‌کند پرسپولیس را شکست دهد.

پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر پانزدهم هم باید به مصاف تیمِ فانوس‌به‌دست راه‌آهن برود. این تیم کورسوی امیدی به بقا در لیگ برتر دارد و امکان دارد با انجام یک بازی انتحاری حتی پرسپولیس را دست خالی از ورزشگاه آزادی بیرون بفرستد.

این احتمال وجود دارد پرسپولیس که روحیه خود را به‌خاطر شکست خانگی مقابل نفت از دست داده، در دو دیدار آینده امتیازات کامل را نگیرد و نه‌تنها در کسب عنوان قهرمانی که حتی گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا ناکام بماند.

در این صورت آینده کاری برانکو و تمدید قرارداد او به شدت تحت‌تأثیر قرار می‌گیرد. باید دید در این شرایط طاهری و هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس مانند روزهای ابتدایی فصل از برانکو حمایت می‌کنند یا خیر.