پرسپولیس را ببریم پول بیشتری می گیریم

محمد نصرتی پرسپولیس را محق‌ترین تیم برای قهرمانی در لیگ‌برتر می‌داند چرا که معتقد است شاگردان برانکو ایوانکوویچ با تمام مشکلات و حواشی که اطراف این تیم بود، فوتبال بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و توانسته‌اند خودشان را در جمع مدعیان اصلی قرار دهند.

 

اظهارات نصرتی را در ادامه می خوانید:

 

* بازی گسترش فولاد و پرسپولیس را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

- به نظرم بازی سختی است. پرسپولیس در کورس قهرمانی است. هر چند بازی قبلی‌شان را باختند اما برای قهرمانی باید گسترش را ببرند. ما هم اگر بازی در زمین خودمان باشد یک تیم قدرتمند هستیم چون بازیکنان ما به زمین بنیان‌دیزل عادت دارند و می‌توانند توانایی‌های خودشان را نشان بدهند اما اگر بازی در زمین یادگار امام (ره) انجام شود، به نفع پرسپولیس است.

 

* چرا؟

- چون ما زیاد به زمین یادگار عادت نداریم و همه بازی‌هایی که میزبان بوده‌ایم در بنیان‌دیزل بازی کرده‌ایم و در این زمین شرایط‌مان راحت‌تر است. ما در بنیان‌دیزل تمرین و بازی کرده‌ایم و به ابعاد آن عادت داریم و در ورزشگاه یادگار فقط با تراکتورسازی بازی کرده‌ایم.

 

* میزبانی حق طبیعی شماست اما هواداران پرسپولیس استقبال گسترده‌ای از این بازی‌ خواهند کرد. آنها حق ندارند بازی تیم محبوب‌شان را از نزدیک ببینند؟

- قطعا همین‌طور است و هواداران دوست دارند بازی تیم محبوب‌شان را از نزدیک ببینند اما ما هم در زمین خودمان راحت‌تر هستیم.

 

* انگار به هیچ‌وجه حاضر نیستید کوتاه بیایید تا بازی در یادگار برگزار شود؟

- در همین رابطه مدیرعامل ما هم مصاحبه کرده و ناراحت است چون ما تنها تیم خصوصی لیگ‌برتر هستیم و مالک ما این‌همه هزینه کرده و نباید از حق طبیعی‌مان محروم شویم. ما استادیوم خوبی داریم و امکانات لازم را هم دارد و گنجایش ورزشگاه ما هم خوب است اما شنیده‌ام به نور ورزشگاه ما ایراد گرفته‌اند که فکر نمی‌کنم مشکلی پیش بیاید.

 

* برای شما که نه سهمیه آسیا می‌گیرید و نه سقوط می‌کنید چه فرقی می‌کند در کدام ورزشگاه میزبان پرسپولیس باشید؟

- در قرارداد بازیکنان ما قید شده اگر در جدول بالاتر از رتبه هشتم باشیم بین هفت تا 10 درصد به قراردادمان اضافه می‌شود و اگر پایین‌تر از رتبه هشتم باشیم، بین هفت تا 10 درصد از قراردادمان کم می‌شود. برای ما این بازی و رتبه‌مان در جدول مهم است و هر چه جایگاه‌مان در جدول بالاتر باشد، بهتر است.

 

* می‌توانید کاری کنید پرسپولیس در این بازی کاملا از قهرمانی قطع امید کند؟

- من که مصدوم هستم و بازی نمی‌کنم اما بچه‌های ما بازی با سپاهان را از دست داده‌اند و دنبال یک بازی خوب مقابل پرسپولیس هستند تا وضعیت بهتری در جدول داشته باشیم.

 

* پرسپولیس در تبریز چقدر شانس پیروزی دارد؟

- پرسپولیس تیم خوبی است و تا قبل از بازی با نفت به همه تیم‌های لیگ‌برتر گل زده بود و تیم باکیفیتی است اما مقابل نفت روی اشتباه داوری گل خورد چون گل اول نفت آفساید بود و گل دوم آنها هم خطا بود. به نظر من محق‌ترین تیم برای قهرمانی پرسپولیس است چون با توجه به مشکلات و حواشی که داشت در جدول بالا آمد و حق‌شان است قهرمان شوند. به لحاظ فوتبالی هم فوتبالی که پرسپولیس بازی می‌کند، محق‌ترین تیم برای قهرمانی است اما این بازی برای پرسپولیس سخت است چون تیم ما نشان داده در تبریز همیشه خوب است و امیدوارم هر تیمی بهتر بازی کند، برنده شود.