لوبانف جایگزین سوشا می شود؟

مصطفی قنبرپور درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی با گسترش فولاد اظهار داشت: بعد از بازی با نفت استراحتی 48 ساعته داشتیم تا بازیکنان از لحاظ جسمی و روحی و روانی به شرایط ایده آل برگردند و ریکاوری شوند. اما از دیروز دوباره تمرینات آغاز شده است و همه در تلاش هستند تا مقابل تیم خوب گسترش به برتری برسند.

وی درباره آخرین وضعیت مصدومیت بنگر خاطرنشان کرد: محسن بنگر در حال حاضر زیر نظر پزشکان کار می کند. او به خاطر تعصبی که به پرسپولیس دارد می خواهد هر طور شده در این دو بازی پایانی به میدان برود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره احتمال جایگزینی لوبانف به جای سوشا مکانی در بازی با گسترش فولاد بیان داشت: تمام این تصمیمات به جلسه فنی روز شنبه برمی گردد. در تبریز مشخص خواهد شد که چه کسی به میدان برود. خدا را شکر همدلی خوبی در تیم وجود دارد و همه موفقیت پرسپولیس را می خواهند و فرقی نمی کند که چه کسی بازی کند.

وی درباره نظرسنجی برنامه 90 و پیروزی میلی متری کارلوس کی روش از برانکو ایوانکوویچ تصریح کرد: به هر حال این دو مربی چه در ایران و چه در خارج از ایران کارنامه درخشانی دارند و از نظر شخصیتی هم بسیار قابل تحسین هستند. به شخصه رای من و البته همه پرسپولیسی ها برانکو بود با وجود اینکه برای هر 4 نفر احترام ویژه ای قائل هستم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شایعه کمک کارلوس کی روش به کادر فنی نفت برای توقف پرسپولیس اذعان داشت: من اصلا به این موضوعات توجهی ندارم. طاهری هم اشاره کرده بود که در این برهه از زمان حاشیه های زیادی برای تیم درست می شود و نباید هیچ کدام به هیچ یک از این شایعات توجه کنیم. باید فیرپلی رعایت شود. نباید کار داشته باشیم که که کی روش به چه کسی خط داده یا نداده است. در این هفته های پایانی تمام تیمها نسبت به هم شناخت دارند.

وی درباره اینکه آیا صحت دارد از او خواسته شده تا لیست ورودی و خروجی مورد نظرش برای فصل بعد را ارائه دهد یا خیر، توضیح داد: تا الان که با شما صحبت می کنم نه تنها من بلکه بقیه اعضای کادر فنی هم  اقدامی درباره دادن لیست ورودی و خروجی به باشگاه نکرده است. ما به تمام نفرات خود اطمینان داریم و به جز هادی نوروزی که ناخواسته از جمع ما جدا شد؛ مابقی نفرات بدون هیچ مشکلی تا پایان همراه ما خواهند بود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره موافقت باشگاه نفت برای انتقال بیرانوند به جمع سرخپوشان تهرانی برای فصل بعد؛ اظهار داشت: بازی در پرسپولیس برای هر بازیکنی مایه افتخار است اما در این باره که شما می گویید اطلاع ندارم. این روزها اسم بازیکنان مختلفی آورده می شود اما همه چیز به بعد از پایان لیگ وابسته است.

قنبرپور در پایان درباره اینکه آیا هتلی برای تیم پرسپولیس قبل از بازی با گسترش پیدا شد یا خیر؛ گفت: متاسفانه برگزاری نمایشگاه باعث شد ما نتوانیم هتلی برای اسکان تیم فراهم کنیم و حالا قرار است مستقیم به سمت تبریز حرکت کنیم. انشا..با حمایت هواداران و همراهی کانون هواداران و همچنین تلاش بچه های تیم و اعضای کادر فنی تیممان می توانیم به هدف نهایی که قهرمانی است برسیم.