مرا تهدید کردند که پرسپولیسی نشوم

علیرضا بیرانوند  در واکنش به صحبت‌هایی که درمورد انتقالش به پرسپولیس مطرح شده است، اظهار داشت: در حال حاضر دو هفته دیگر از بازی‌های لیگ باقی مانده است و مطرح کردن این بحث‌ها خوب نیست. من فعلاً بازیکن نفت هستم و تمرکزم روی بازی‌های باقیمانده این تیم است.

وی در واکنش به این سؤال که گفته می‌شود اخیراً از سوی چند هوادار تهدید شده که به پرسپولیس نرود، یادآور شد: حقیقت امر این است که از دو سه روز مانده به دیدار پرسپولیس - نفت، چند لیدر و هوادار در محل تمرینات تیم ما آفتابی شده و مرا تحت‌فشار گذاشتند. دو روز بعد از بازی مقابل پرسپولیس هم این فشارها بیشتر شد و در حضور کادرفنی تیم حرف‌های تندی علیه من زدند.

بیرانوند تصریح کرد: این افراد به یکباره سر و کله‌شان پیدا شده و مشخص نیست تا دیروز کجا بودند. آنها ناراحت هستند که من چرا عدد شش را نشان داده‌ام و این حرف‌ها ... . بحث من این است که اگر قرار است برای آینده فوتبالم تصمیم درست بگیرم باید نظر این افراد را بپرسم؟! من هر تصمیمی را که بهتر باشد، می‌گیرم و برای انتخاب تیم آینده خود توجهی به این حواشی که اخیراً برای من درست کرده‌اند، ندارم. ضمن اینکه شخصیتم اجازه نمی‌دهد با این افراد کل کل کنم.

دروازه‌بان نفت خاطرنشان کرد: از اینکه این افراد از کجا پیدا‌ شده‌اند، بی‌خبرم. تیم ما تا دیروز یک هوادار هم نداشت، اما وقتی بحث رفتن من به پرسپولیس مطرح شد یک عده کارشان این شده که برای من مشکل‌‌تراشی کنند. امیدوارم هر چه زودتر فصل تمام شود تا دیگر شاهد این اتفاقات ناپسند نباشم.

وی در پاسخ به این پرسش که فکر نمی‌کند چند نفر او را تحت‌فشار گذاشته‌اند تا از رفتن به پرسپولیس پشیمان شود، گفت: نمی‌دانم شاید آن‌طور باشد، اما مطمئن باشید من آدمی نیستم که تحت‌تأثیر این اتفاقات و فشارها قرار بگیرم. هر تصمیمی را که به‌نفع خودم باشد، اتخاذ خواهم کرد. جوان 18 ساله نیستم که از این تهدیدات بترسم. 27 سال سن دارم و روزهای به‌مراتب بدتر از این را هم تجربه کرده‌ام.