من خواستم علی دایی سکوت کند

، بعد از اظهارات صریح مالک پیشین صبا درباره عملکرد این تیم در لیگ برتر و انتقاد او از علی دایی همه منتظر صحبت های تند شهریار بودند.

 

دایی هیچ وقت آدمی نبوده که در این گونه موارد از حق و حقوقش دفاع نکند اما تلاش اهالی رسانه برای شنیدن دفاعیات دایی هنوز به سرانجام کشیده نشده است.

 

دیروز بازی دوستانه صبا و راه آهن در حالی شروع شد که سرمربی این تیم روی نیمکت نبود. دایی بابت موضوع مهمی در رختکن با یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه صبا مشغول گفتگو بود وقتی که در کنار زمین حاضر شد تیمش 2 بر صفر از راه آهن عقب بود. اما بعد از استقرار دایی در کنار زمین شاگردانش سریع به خود آمدند و در همان نیمه اول بازی 2 بر صفر باخته را به پیروزی 3 بر 2 تبدیل کردند.

 

ابوالفتحی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه صبای قم رابطه بسیار صمیمانه ای با دایی دارد و به درخواست او بوده که سرمربی صبا در این چند روز سکوت اختیار کرده است.

 

این عضو هیات مدیره گویا قصد عزیمت به کربلا را دارد برای خداحافظی به دیدن دایی رفته بود تا ضمن دیدنش از او بخواهد باز هم به سکوتش ادامه دهد.

 

دایی با رابطه دوستانه و احترام به درخواست این فرد هیچ جوابی به اظهارات موسوی، مالک سابق باشگاه نداد. موسوی در بخشی از صحبت هایش گفته بود دایی در هفته دوم و سوم لیگ برتر که پول قراردادش را دریافت کرده این در حالی است که خود دایی در جمع همکارانش تاکید کرده دریافتی اش بیشتر از سایر اعضای تیم نبوده است.