تهدید عجیب نوراللهی: سرباز می شوم

البته بنا بر گفته نزدیکان برانکو این مرتبه مشکل انضباطی در میان نبوده است بلکه مرد کروات به دلایل فنی احمد نوراللهی را مقابل نفت تهران نیمکت‌نشین کرد.

سرمربی پرسپولیس تصور می‌کرد می‌تواند در حضور هزاران هوادار تیمش با یک ترکیب هجومی نفت تهران را گلباران کند غافل از آنکه علیرضا منصوریان هم برای خود برنامه داشت.

برانکو فکر همه چیز را کرده بود به غیر از بازی اتلتیکویی علیرضا منصوریان که در نهایت به شکست 2 بر صفر او و تیمش انجامید. پس از این باخت بسیاری از همکاران ما با احمد نوراللهی تماس گرفتند تا از او مصاحبه بگیرند اما هافبک جوان پرسپولیس ترجیح داد سکوت اختیار کند.

البته این به معنای رضایت احمد نوراللهی از شرایط فعلی‌اش نیست. هافبک آزادشهری پرسپولیس منتظر است تا ببیند در ادامه لیگ و در دو بازی آینده برابر گسترش فولاد تبریز و راه‌آهن یزدان چه اتفاقی می‌افتد؟ شنیدیم اگر برانکو باز هم تصمیم بگیرد احمد نوراللهی را در دو بازی آینده روی نیمکت بنشاند، این بازیکن تصمیم جدیدی خواهد گرفت! البته احمد نوراللهی هنوز یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد اما می‌تواند با انصراف از دانشگاه سرباز شده و بالاجبار از جمع سرخپوشان جدا شود!

لطفاً تعجب نکنید، توضیح می‌دهیم؛ لازم به ذکر است احمد نوراللهی در حال حاضر دانشجوی دانشگاه آزاد شهر خودش (بخوانید آزادشهر) است ولی در صورت انصراف از ادامه تحصیل باید به خدمت مقدس سربازی برود.

او در حال حاضر برنامه‌ای برای انصراف از تحصیل در دانشگاه ندارد اما اگر نیمکت‌نشینی در پرسپولیس در دو بازی آینده ادامه داشته باشد آنگاه تن به این کار داده و به یک تیم نظامی خواهد پیوست!

احمد نوراللهی که در آخرین روزهای سال 1394 از سوی کارلوس کروش به تیم ملی بزرگسالان دعوت شد خیلی دلش می‌خواهد به مرد پرتغالی در راه صعود به جام جهانی کمک کند و سودای حضور در روسیه را در سر دارد. بدیهی است با نیمکت‌نشینی در پرسپولیس احمد نوراللهی نه به تیم ملی دعوت می‌شود و نه مسافر جام جهانی خواهد شد!

البته با شناختی که از احمد نوراللهی داریم مطمئن هستیم صدای او تا آخر فصل در نمی‌آید اما برای رفتن به خدمت سربازی و بازی در تیم نظامی نقشه خواهد کشید.