دین‌محمدی: زیبا بازی نمی‌کنیم تا ببریم

سیروس دین‌محمدی درباره رویایی با تراکتور در مصاحبه ای  شرکت کرد که می خوانید:

 

*اخبار مثبتی از تیم‌‌تان به گوش می‌رسد. اوضاع روبه‌راه است؟

ما بعد از دربی دو بازی سنگین درپیش داشتیم که خوشبختانه با برد به پایان رساندیم و توانستیم 6 امتیاز حساس از آن دو بازی کسب کنیم. سایپا هم یک تیم تاکتیکی و سرسخت بود که می‌خواست امتیاز بگیرد و یک گل هم زد ولی توانستیم در پایان بازی را با برد به تمام کنیم.

*از بازی با تراکتور که سخت‌تر نبود، بود؟

از همه رسانه‌ها و خود هواداران که در شبکه‌های اجتماعی هستند، می‌خواهم این بازی را بی‌دلیل حساس نکنند...

*... مگر حساس نیست؟

همه بازی‌ها حساس هستند. بازی با استقلال اهواز هم برای ما حساس بود که 2 امتیاز از دست دادیم تا الان در این شرایط باشیم وگرنه 53 امتیازی بودیم. بنابراین معتقدم این حساسیت می‌تواند کیفیت بازی هر دو تیم را پایین بیاورد. آرامش داشتن و در آرامش انگیزه ایجاد کردن مهم است. کاری که الان ما در تیم در حال انجامش هستیم.

*تراکتورسازی را چطور می‌بینید؟

این تیم نفرات خیلی خوبی دارد. در واقع یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ‌ برتر است که روی نیمکتش یک تیم سرحال دارد که همان بازیکنان در تیم‌های قبلی‌شان فیکس بوده‌اند ولی ما هم استقلالیم و ادعای قهرمانی داریم و باید مانند قهرمان‌ها بازی کنیم. نفرات تیم‌مان انگیزه بالایی دارند و باید در بازی، هم خوب بدوند و هم جنگندگی بالایی داشته باشند تا بتوانند به آنچه مستحقش هستند، دست پیدا کنند.

*اردیبهشت سال گذشته در همین روزها (بیستم) تراکتور، استقلال را با 4 گل (4-1) درهم کوبید و به تبریز برگشت. برنامه‌ای برای انتقامجویی ندارید؟

نباید به آن بازی نگاه کرد و ما آینده را می‌بینیم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و آن بازی هم شرایط خودش را داشت. ما در همین فصل دو بار با این تیم بازی کردیم که هر دو دفعه در تبریز بوده، یک بار بردیم و یک بار هم مساوی کردیم.

*بازی با تیم‌های بزرگ برای استقلال راحت‌تر است؟ مانند دیدار با سپاهان در اصفهان که سه گل به آن تیم زدید؟

این بازی در تهران است و ما در تهران نمی‌توانیم با شرایط بازی در اصفهان به میدان برویم. در آن بازی سپاهان تیم حمله‌کننده بود و ما از ضد‌حملات بهره بردیم و این بار شرایط متفاوت است و آنها دنبال ضد‌حمله هستند.

*پس بازی زیبایی در دستور کار ندارید؟

بازی زیبا؟ صددرصد به بازی زیبا فکر نمی‌کنیم. به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند. بازی زیبا را وقتی انجام می‌دهید که 7، 8 امتیاز از رقبا پیش باشید و بتوانید راحت کار کنید نه الان که سه تیم هم‌امتیاز داریم. مقابل تراکتور زیبا بازی نخواهیم کرد.

*نقطه قوت تراکتور کجاست؟

پر مهره بودن تیمش مهمترین نقطه قوتش است. در هر پستی از دروازه‌بان گرفته تا جلو، در این تیم بازیکن خوب زیاد است.

*فکر می‌کنید استادیوم آزادی پر شود؟

اگر در این بازی نیایند، پس چه زمانی می‌خواهند تیم‌شان را حمایت کنند؟ این آخرین بازی در تهران است و بعد از آن می‌رود تا شروع لیگ بعدی، پس باید بیایند.

*فرهاد مجیدی هم گفته می‌خواهد برای حمایت از استقلال بیاید. این اتفاق خوبی است؟

این بازی مال هوادار است و آنهایی که با این تیم زندگی می‌کنند برای همراهی تیم محبوب‌شان باید کنارش باشند.

*علی دایی هم گفته هفته آخر او و تیمش قهرمان را تعیین می‌کنند.

هر تیمی برابر استقلال انگیزه پیدا می‌کند ولی بهتر است ما فعلاً به بازی با تراکتورسازی فکر کنیم و بعد درباره آن بازی صحبت به میان بیاید.