استقلال خوزستان در مثلث قهرمانی حاضر است، اتفاقی که  شاید هیچ کارشناسی در ابتدای فصل آن را پیش بینی نمی کرد و بسیاری منتظر لغزش این تیم بودند، استقلال خوزستان حال در فاصله دوهفته مانده به انتهای لیگ دیداری سخت با پدیده مشهد در ورزشگاه ثامن خواهد داشت. درست زمانی که استقلال و پرسپولیس باید با گسترش و تراکتورسازی دیدار کنند. شاید اگر سرخابی ها برابر تبریزی ها امتیاز از دست بدهند استقلال خوزستان با یک پیروزی بسیار مهم که البته تفاضل گل در آن بسیار مهم است به صدر جدول برود.

 

عبدالله ویسی برای این بازی به مانند بازی های قبل از سیستم 4-3-3 استفاده خواهد کرد. فرناندو ده خسوس درون دروازه این تیم به مانند تمام بازی های این فصل تیمش خواهد ایستاد، محمد طیبی و موسی کولیبالی زوج خط دفاعی این تیم هستند.دانیال ماهینی در سمت راست خط دفاعی و عقیل کعبی در سمت چپ خط دفاع خواهد بود.

 

میثم دورقی، حکیم نصاری و فیلیپه برتولدو مثلث خط هافبک این تیم هستند که برتولدو جلوتر از دو هافبک دفاعی انجام وظیفه خواهد کرد.

 

فرشاد جانفزا، حسن بیت سعید و رحیم زهیوی نیز مثلث جدید خط آتش شگفتن انگیز لیگ هستند.

 

البته ممکن است سیدجلال عبدی به جای دانیال ماهینی در سمت راست خط دفاعی بازی کند، دو بازیکنی که دائما در ترکیب اصلی جای خود را با هم عوض می کنند. حال باید دید ویسی می تواند در ابتدا برد مشهد را از آن خود کند و در ادامه آن تفاضل گلش را بهتر کند تا بتواند تفاضلش از استقلال هم به مانند پرسپولیس بیش تر شود.